Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorŅeverovska, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:12:01Z
dc.date.available2016-07-04T01:12:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55004
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33953
dc.description.abstractBakalaura darba tēma „Studentu pirkšanas lēmumu ietekmējoši faktori veikalu tīklā ‘’Rimi’’. ‘’ Bakalaura darbs veidots trīs daļās- teorētiskā daļa, metodoloģiskā daļa un bakalaura empīriskā jeb pētījumu daļa. Darba pirmā daļa jeb teorētiskā daļa veido literatūras apskatu par pārdošanas veicināšanu, patērētāju, tā uzvedību, uztveri un tipiem, zīmolu un tā attiecībām ar patērētāju, pirkšanas lēmumu ietekmējošiem faktoriem un impulsīvu iepirkšanos. Darba otrā daļa sastāv no pētniecības metožu- anketēšanas, intervijas un novērojuma aprakstīšanas. Darba trešā daļa ietver studentu vispārējo pirkšanas paradumu, pirkšanas lēmumu ietekmējošu faktoru un impulsīvas iepirkšanās veikalu tīklā ‘’Rimi’’ analizēšanu.
dc.description.abstractTheme of bachelor thesis is " Factors influencing students’ decision making in the store network of ‘’Rimi ‘’. '' Thesis developed three parts- theoretical part of the methodological part and everything finally bachelor or empirical research part. The first part or theoretical part consists of a literature review of sales promotion, consumer, its behavior, perception and types, brand and its relationship with the consumer, buying decision and the factors influencing impulsive shopping. In the second part consists of a research methods- questionnaires, interviews and observation description. Working the third part consists of students overall buying habits, buying decision influence factors and impulsive shopping in store network '' Rimi '' analysis. Keywords: consumer, influencing factors, brand, students, impulsive buying, Rimi.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectpatērētājs
dc.subjectietekmēšanas faktori
dc.subjectzīmols
dc.subjectstudenti
dc.subjectimpulsīva iepirkšanās
dc.titleStudentu pirkšanas lēmumu ietekmējoši faktori veikalu tīklā "Rimi"
dc.title.alternativeFactors influencing students’ decision making in the store network of Rimi
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record