Sporta deju festivāla “Baltic Grand Prix” mārketinga komunikācija 24 gadu garumā
Author
Zariņa, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Sporta deju festivāla “Baltic Grand Prix” mārketinga komunikācija 24 gadu garumā”. Pētījuma problēma ir “Baltic Grand Prix rīkotāja nepietiekami efektīvā mārketinga komunikācijas izmantošana. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādi mārketinga instrumenti tika izmantoti 24 gadu garumā, lai popularizētu un piesaistītu skatītājus apmeklēt “Baltic Grand Prix” un ieteikt efektīvākus mārketinga komunikācijas risinājumus. Mērķa sasniegšanai tika apkopota teorija par mārketingu komunikāciju, komunikācijas modeļiem un atgriezeniskās saites veidošanu. Tika veikta kontentanalīze, lai izanalizētu “Baltic Grand Prix” mārketinga komunikāciju 24 gadu garumā. Tika veiktas dziļās intervijas ar pasākuma rīkotāju un Latvijas Sporta deju federācijas prezidentu. Skatītāju viedokļa analīzei, tika veiktas 8 strukturētās intervijas. Bachelor thesis is International Dancesport festival “Baltic Grand Prix” marketing communication during 24 years. The problem of the work is that festival organizer uses ineffective marketing communication to reach and invite people to the event. The purpose of bachelor thesis is to find out what marketing tools have been used throughout 24 years, to popularize and attract people to the festival and suggest organizer the most effective marketing communication solutions. To achieve the aim of this work a theoretical literature about marketing communication, communication models and feedback formation were summarized. The marketing communication throughout 24 years was analyzed. Interviews with festival organizer and Latvian Sport dance federation president were made. For visitors feedback 8 structured interviews were made.