LU un RSU iegūtās izglītības loma žurnālistu profesionālās identitātes veidošanā: programmu analīze, un mācībspēku un absolventu vērtējumi
Author
Bērziņš, Raitis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šulmane, Ilze
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba "LU un RSU iegūtās izglītības loma žurnālistu profesionālās identitātes veidošanā: programmu analīze, un mācībspēku un absolventu vērtējumi" mērķis ir noskaidrot, kā atšķiras dažādu augstskolu žurnālistikas programmas saturiski un absolventu vērtējumā. Teorētiskajā daļā aprakstīts izglītības jēdziens, definēta žurnālistu profesionālā identitāte un raksturota žurnālistikas vide Latvijā. Metodoloģijā aprakstīta daļēji strukturētā intervija, anketēšana un kontentanalīze. Pētnieciskajā daļā anketēti abu augstskolu absolventi un salīdzinātas mācību programmas. Rezultāti liecina, ka trešdaļa no abu augstskolu respondentiem uzskata, ka izglītība žurnālistikas nozarē nav vajadzīga. The topic of the bachelor's thesis is “The role of education obtained in UL and RSU in the development of the professional identities of journalists: The analysis of programmes and the evolution of academic staff and alumni”. In the theoretical part of the thesis author describes the concept of education, defined professional identity of journalists and described journalistic landscape in Latvia. The methodological part describes semi-structured interviewing, surveying and content analysis. In the research part author surveys alumni of both universities, compares both study programs and teaching staffs rating of them. As a result, third of all respondents of both universities believe that education in the field of journalism is unnecessary.