• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Teksta uzdevumu risināšanas metodiskie paņēmieni skolēniem ar lasīšanas traucējumiem 2. klasē

Thumbnail
Öffnen
299-55213-Karklina_Agija_ak12194.pdf (1.829Mb)
Autor
Kārkliņa, Agija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba tēma ir „Teksta uzdevumu risināšanas metodiskie paņēmieni skolēniem ar lasīšanas traucējumiem 2. klasē”. Diplomdarba mērķis: Lasīt un analizēt teorētisko literatūru par to, kā veiksmīgāk mācīt teksta uzdevumus skolēniem, kuriem ir novēroti lasīšanas trauсējumi, izstrādāt praktiskos darba materiālus. Teorētiskajā daļā izpētīti lasīšanas traucējumi, teksta uzdevumu jēdziens, iedalījums, mācību metodiskie paņēmieni. Praktiskajā daļā autore izveidojusi, aprobējusi teksta uzdevumus ar izсelšanas, vizualizēšanas, pāra darba metodiskajiem paņēmieniem, veikusi pedagoģisko novērojumu. Izstrādājot diplomdarbu, autore sasniedza izvirzīto mērķi, kā veiksmīgāk mācīt teksta uzdevumus skolēniem, kuriem ir novēroti lasīšanas traucējumi.
 
Diploma subject is „Methodological text task solving ways for students with reading disorder in class 2.” Diploma aim: To read and analyse theoretical literature on how to teach successfully solving text tasks to the students who have been observed reading disorders, develop practical working materials. In theoretical part researched reading disorders, the conception of text tasks, the division as well, teaching methodological ways. In pratical part the author has compiled and approbated the text tasks with display, visualising and pair work methodological ways, made teaching observation. The author reached the set goal of the diploma paper – how to teach successfully solving the text tasks to the students who have been observed reading disorders.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34052
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV