Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorMencis, Jānis
dc.contributor.authorKārkliņa, Agija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-06T01:02:34Z
dc.date.available2016-07-06T01:02:34Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55213
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34052
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Teksta uzdevumu risināšanas metodiskie paņēmieni skolēniem ar lasīšanas traucējumiem 2. klasē”. Diplomdarba mērķis: Lasīt un analizēt teorētisko literatūru par to, kā veiksmīgāk mācīt teksta uzdevumus skolēniem, kuriem ir novēroti lasīšanas trauсējumi, izstrādāt praktiskos darba materiālus. Teorētiskajā daļā izpētīti lasīšanas traucējumi, teksta uzdevumu jēdziens, iedalījums, mācību metodiskie paņēmieni. Praktiskajā daļā autore izveidojusi, aprobējusi teksta uzdevumus ar izсelšanas, vizualizēšanas, pāra darba metodiskajiem paņēmieniem, veikusi pedagoģisko novērojumu. Izstrādājot diplomdarbu, autore sasniedza izvirzīto mērķi, kā veiksmīgāk mācīt teksta uzdevumus skolēniem, kuriem ir novēroti lasīšanas traucējumi.
dc.description.abstractDiploma subject is „Methodological text task solving ways for students with reading disorder in class 2.” Diploma aim: To read and analyse theoretical literature on how to teach successfully solving text tasks to the students who have been observed reading disorders, develop practical working materials. In theoretical part researched reading disorders, the conception of text tasks, the division as well, teaching methodological ways. In pratical part the author has compiled and approbated the text tasks with display, visualising and pair work methodological ways, made teaching observation. The author reached the set goal of the diploma paper – how to teach successfully solving the text tasks to the students who have been observed reading disorders.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectlasīšanas trauсējumi
dc.subjectteksta uzdevumi
dc.subjectmetodiskie paņēmieni
dc.subjectsākumizglītība
dc.titleTeksta uzdevumu risināšanas metodiskie paņēmieni skolēniem ar lasīšanas traucējumiem 2. klasē
dc.title.alternativeMethodological Text Task Solving Ways for Students with Reading Disorder in Class 2
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige