Kooperatīvā mācīšanās latviešu valodas stundās 2. klasē
Autor
Podiņa, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Grigule, Ligita
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba tēma ir Kooperatīvā mācīšanās latviešu valodas stundās 2.klasē. Darba mērķis ir atklāt kooperatīvās mācīšanās paņēmienus un pielietošanas iespējas skolas mācību procesā, lai uzlabotu 2.klases skolēnu akadēmiskos rezultātus, attīstītu sociālās prasmes. Diplomdarbā izmantota teorētisko avotu analīze. Empīriskajā daļā analizēta kooperatīvās mācīšanās pielietošana mācību procesā Jūrmalas sākumskolā. Novērošanas un analizēšanas procesā tika atklāts, ka 2.klases skolēni ar kooperatīvās mācīšanās palīdzību latviešu valodas stundās gūst augstākus akadēmiskos rezultātus, attīsta sociālās prasmes, ir ieinteresētāki mācību procesā. Diploma thesis is Cooperative learning Method in Form 2 Latvian Language Lessons. The aim is to detect a cooperative learning techniques and application possibilities in school`s educational proccess, to improve the academic results of Form 2 to develop social skills. The theoretical study of sources are used in Diploma work. The empirical part of the analysis of the application of cooperative learning in Jurmala primary teaching. Observation and analysis of the process showed that students of Form 2 with the help of cooperative learning Latvian language lessons gaining higher academic results, develop social skills, are more interested in teaching.