• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kooperatīvā mācīšanās latviešu valodas stundās 2. klasē

Thumbnail
Öffnen
299-55649-Podina_Sintija_st10031.pdf (1.219Mb)
Autor
Podiņa, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Grigule, Ligita
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba tēma ir Kooperatīvā mācīšanās latviešu valodas stundās 2.klasē. Darba mērķis ir atklāt kooperatīvās mācīšanās paņēmienus un pielietošanas iespējas skolas mācību procesā, lai uzlabotu 2.klases skolēnu akadēmiskos rezultātus, attīstītu sociālās prasmes. Diplomdarbā izmantota teorētisko avotu analīze. Empīriskajā daļā analizēta kooperatīvās mācīšanās pielietošana mācību procesā Jūrmalas sākumskolā. Novērošanas un analizēšanas procesā tika atklāts, ka 2.klases skolēni ar kooperatīvās mācīšanās palīdzību latviešu valodas stundās gūst augstākus akadēmiskos rezultātus, attīsta sociālās prasmes, ir ieinteresētāki mācību procesā.
 
Diploma thesis is Cooperative learning Method in Form 2 Latvian Language Lessons. The aim is to detect a cooperative learning techniques and application possibilities in school`s educational proccess, to improve the academic results of Form 2 to develop social skills. The theoretical study of sources are used in Diploma work. The empirical part of the analysis of the application of cooperative learning in Jurmala primary teaching. Observation and analysis of the process showed that students of Form 2 with the help of cooperative learning Latvian language lessons gaining higher academic results, develop social skills, are more interested in teaching.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34056
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV