Mārketinga kompleksa elementu novērtējums uzņēmumā „RIIJA”
Author
Čupriks, Mārcis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām un pētījuma rezultātiem ,izpētīt mārketinga kompleksa elementus uzņēmumā “RIIJA” ,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus mārketinga kompleksa elementu pilnveidošanai. Pirmajā nodaļā sniegts mārketinga kompleksa elementu teorētisks izklāsts. Otrajā raksturota Latvijas dizaina nozīme un Latvijas dizaina stratēģija 2014-2020 gadam. Trešajā nodaļā autors pētīs mārketinga kompleksa elementus uzņēmumā „RIIJA”. Ceturtajā nodaļā tiks apkopoti pētāmā uzņēmuma klientu aptaujas dati un intervijas rezultāti. Darba beigās izteikti secinājumi un sniegti priekšlikumi. Darbs sastāv no 4 nodaļām, 48 attēliem , 3 tabulām, un 10 pielikumiem. Darbā ir 94 lapaspuses. The aim of bachelor is based on theoretical knowledge and research about marketing complex elements in company “RIIJA”, detect weaknesses and make suggestions for marketing complex elements improvement. The first chapter provides of a marketing complex elements theoretical presentation. The second chapter describes design role and Latvian design strategy 2014-2020 year. In the third chapter the author will explore the marketing complex elements of the company "RIIJA". The fourth chapter will be summarized in the researched company's customer survey and interview results. The end of Work to make conclusions and proposals. The Bachelor work consists of 4 chapters, 48 images, 3 tables and 10 attachment. Work will be to 94 pages.