Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorČupriks, Mārcis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-06T01:03:33Z
dc.date.available2016-07-06T01:03:33Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55615
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34154
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām un pētījuma rezultātiem ,izpētīt mārketinga kompleksa elementus uzņēmumā “RIIJA” ,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus mārketinga kompleksa elementu pilnveidošanai. Pirmajā nodaļā sniegts mārketinga kompleksa elementu teorētisks izklāsts. Otrajā raksturota Latvijas dizaina nozīme un Latvijas dizaina stratēģija 2014-2020 gadam. Trešajā nodaļā autors pētīs mārketinga kompleksa elementus uzņēmumā „RIIJA”. Ceturtajā nodaļā tiks apkopoti pētāmā uzņēmuma klientu aptaujas dati un intervijas rezultāti. Darba beigās izteikti secinājumi un sniegti priekšlikumi. Darbs sastāv no 4 nodaļām, 48 attēliem , 3 tabulām, un 10 pielikumiem. Darbā ir 94 lapaspuses.
dc.description.abstractThe aim of bachelor is based on theoretical knowledge and research about marketing complex elements in company “RIIJA”, detect weaknesses and make suggestions for marketing complex elements improvement. The first chapter provides of a marketing complex elements theoretical presentation. The second chapter describes design role and Latvian design strategy 2014-2020 year. In the third chapter the author will explore the marketing complex elements of the company "RIIJA". The fourth chapter will be summarized in the researched company's customer survey and interview results. The end of Work to make conclusions and proposals. The Bachelor work consists of 4 chapters, 48 images, 3 tables and 10 attachment. Work will be to 94 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectdizains
dc.subjectstratēģija
dc.subjectmārketings
dc.subjectprece
dc.subjectcomplex elements
dc.titleMārketinga kompleksa elementu novērtējums uzņēmumā „RIIJA”
dc.title.alternativeThe assessment of the marketing complex elements in the company "RIIJA"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record