Show simple item record

dc.contributor.advisorSokolova, Irina
dc.contributor.authorPogule, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-06T01:04:04Z
dc.date.available2016-07-06T01:04:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53666
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34190
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir pierādīt interaktīvo metožu efektivitāti, mācot saliktās tagadnes laiku angļu valodā. Šis pētījums sastāv četrām nodaļām. Pirmajā nodaļā akcentēts angļu valodas gramatikas nozīmīgums un sniegts ieskats gramatikas teorijā. Tiek aprakstītas galvenās iezīmes un atšķirības mutvārdu un rakstveida gramatikā, kā arī minēts, kāpēc angļu valodas gramatika būtu jāmāca un aprakstīta skolotāja loma mācību procesā. Otrajā nodaļā pētītas dažādas angļu valodas gramatikas mācīšanas tehnikas un metodes. Trešajā nodaļā aprakstīti interaktīvie paņēmieni, mācot angļu valodas gramatiku vidusskolā. Bakalaura darba praktiskā daļa ietver eksperimentu. Šī daļa veltīta novadīto stundu aprakstam un to analīzei, kā arī ietverta skolēniem un skolotājiem dotās anketas analīze. Šis pētījums palīdzēja pierādīt to, ka interaktīvās metodes ir efektīvākas un motivējošākas nekā tradicionālās gramatikas mācīšanas metodes, mācot gramatiku vidusskolas skolēniem.
dc.description.abstractThe present Bachelor thesis studies the effectiveness of interactive methods in teaching grammar at the secondary school. The aim of the paper is to prove the effectiveness of interactive methods in teaching the Present Perfect Simple tense in English. The paper consists of a four chapters. In the first chapter the author of the paper focuses on the significance of the English grammar, its theory and practice and the main aspects of spoken and written grammar are clarified. Also, the ways of teaching grammar are described and the teacher’s role in teaching process is discussed. The second chapter deals with different approaches and methods of teaching the English grammar. The third chapter represents interactive teaching and techniques used for teaching the English grammar. The empirical part outlines the quasi – experiment. This part is devoted to the pilot teaching and its analysis and the questionnaire – based survey. It has been concluded that the interactive methods are more effective and motivating than traditional methods in teaching grammar to secondary school pupils.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectEnglish grammar
dc.subjectteaching methods
dc.subjectcommunicative approach
dc.subjectinteractive methods
dc.subjectquasi – experiment
dc.titleInteraktīvo metožu efektiviāte, mācot angļu valodas gramatiku vidusskolā
dc.title.alternativeEffectivness of Interactive Methods in Teaching Grammar at Secondary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record