• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pārliecinošas valodas lietojums rakstos par finansēm

Thumbnail
Öffnen
306-53721-Barsevska_Laura_lb12106.pdf (1.234Mb)
Autor
Barševska, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Pētījuma darba mērķis ir izpētīt ar finansēm saistītu rakstu autoru lietotās pārliecinošas valodas metodes un noskaidrot, ar kādu mērķi šīs metodes tiek lietotas. Kā pētījuma metodes, lai sasniegtu pētījuma mērķi, tika izvēlētas publicēto avotu salīdzinošā analīze un teksta analīze. Pētījuma rezultāti parāda, ka redakcijas viedokļa un viedokļa rakstu autori, kas raksta par eiro valūtu, galvenokārt lieto pārspīlējumus (28%), emocionālu valodu (19%), pierādījumus (12%), metaforas (9%) un kritiku (8%). Pārliecinošas valodas mērķis ir piesaistīt lasītāju uzmanību apspriestajam tematam, radīt lasītāja prātā noteiktas pozitīvas vai negatīvas domas par apspriestajiem tematiem un pārliecināt lasītājus ieņemt autora nostāju.
 
The purpose of this research paper is to identify different persuasive language techniques used by authors of financial articles and determine the purpose of using these techniques. In order to reach the goal of the research, comparative analysis of published sources and text analysis have been selected as the research methods. The research findings show that authors of editorials and opinion articles on the euro currency mostly use exaggerations (28%), emotive language (19%), evidence (12%), metaphors (9%) and attacks (8%). The purpose of these persuasive language techniques is to draw readers’ attention to the matter in discussion, to create certain positive or negative thoughts about the discussed matters in the readers’ minds, and to persuade readers to take the same position as the author.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34193
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV