Šķirto ģimeņu skolēnu sociālā iekļaušana vidējās izglītības iestādēs
Autor
Liepa, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rasnača, Līga
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „Šķirtu ģimeņu bērnu sociālā iekļaušana vidējās izglītības iestādēs” un mērķis ir raksturot šķirtu ģimeņu skolēnu sociālo iekļaušanu Saldus novada vidējās un profesionālās vidējās izglītības iestādēs. Pētījuma rezultātu iegūšanai tika izmantota jauktā pētījuma metode: skolēnu aptaujas un daļēji strukturētas intervijas ar pedagiem. Lauka darbs noris Saldus novada vidējās un profesionālās vidējās izglītības iestādēs. Kā galvenie jēdzieni bakalaura darbā tika apskatīti sociālā iekļaušana izglītības perspektīvā un iekļaujoša izglītība. Bachelor thesis: „Social inclusion of children from divorced families in secondary school educational institution” and the objective of the study is to characterize the social inclusion for children from divorced famlies in Saldus secondary and vocational secondary education institutions. To gain the study results, was used a mixed methodology: student surveys and semi-structured interviews with pedagogical. Field work is carried out at Saldus secondary and vocational secondary education institutions. The main concepts of the bachelor work was dealt with social inclusion in the perspective of education and inclusive education. Keywords: divorced family, secondary education, social inclusion, Saldus county, secondary education