Iekšējās komunikācijas un darbinieku motivācijas aspekti: "Rīgas satiksme" piemērs
Author
Ozola, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma - Iekšējās komunikācijas un darbinieku motivācijas aspekti: „Rīgas satiksme” piemērs. Bakalaura mērķis ir iepazīties ar „Rīgas satiksmes” iekšējās komunikācijas kanālu un motivācijas instrumentu darbību un nozīmīgumu, kas veicinātu lielāku darbinieku apmierinātību. Bakalaura tēmas izpētei tika izmantotas teorijas par motivācijas, komunikācijas un darbinieku apmierinātības aspektu nozīmīgumu organizācijā. Teorētiskajā daļā galvenais uzsvars tiks likts uz nemateriālajām lietām, kas vairāk veido organizācijas komunikācijas un motivācijas nozīmīgumu. Pētījuma realizācijai tika izvēlētas divas pētniecības metodes - aptauja un intervija, kas parādīs galvenos komunikācijas kanālus un motivācijas instrumentus organizācijā. Darba rezultātā tiek secināts, ka uzņēmumā tiek izmantoti dažādi komunikācijas kanāli un motivācijas instrumenti, kas rada labvēlīgāku darba vidi. Katram kanālam un instrumentam ir sava funkcija, kas veido savstarpējo informācijas apriti. Tika noskaidroti aspekti, kas nosaka darbinieku darba efektivitāti un kvalitāti. Aptaujāto darbinieku atbildes parāda to, ka kopumā viņus apmierina iekšējā komunikācija un motivācija organizācijā izceļot īpašības, kuras viņi vēlētos sagaidīt no vadītāja un kolēģu puses. Bachelor thesis - Internal communications and employee motivation aspects: "Riga Traffic" example. Bachelor's goal is to get acquainted with the "Riga Traffic" internal communication channels and instruments of motivation and the importance of promoting greater employee satisfaction. Bachelor research themes were used theories of motivation, communication and employee satisfaction aspect of the importance of organization. In the theoretical part will focus on the intangible things that various types of organizations of communication and the importance of motivation. The study was the realization of selected two research methods - survey and interview that will show the main channels of communication and motivational tools in the organization. Work leads to the conclusion that the company uses a variety of communication channels and motivational tools that create a more favorable working environment. For each channel, and the instrument has its own function, forming a mutual flow of information. It was clarified aspects of the employees work efficiency and quality. Surveyed by the data it shows that, overall, they are satisfied with internal communication and motivation of the organization highlighting the qualities that they would like to expect from the manager and colleagues.