• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums

Thumbnail
Открыть
309-55120-Mileika_Anna_am13110.pdf (3.097Mb)
Автор
Mileika, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brice, Līva
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs “Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums” nosaka organizācijas un lietotāju radītā satura atšķirības par Latvijas Pastu, vienlaikus noskaidrojot auditorijas viedokli par Latvijas Pasta komunikāciju tiešsaistē. Darba teorētiskā bāze balstās uz informāciju par sociālo mediju attīstību, organizācijas komunikāciju sociālajos medijos un organizācijas tēla veidošanu. Darba metodoloģiskā daļa ietver pētniecisko metožu raksturojumu: kvalitatīvā un kvantitatīvā kontantanalīze, daļēji strukturētā intervija un aptauja. Pētījuma gaitā tika noskaidrotas atšķirības starp Latvijas Pasta vēstījumu un lietotāju vēstījumu sociālajos medijos, kas izriet no abu pušu organizācijas uzlūkošanas īpatnībām.
 
Thesis ““Latvijas Pasts” communication in social media: comparison of the organisation and user messages” defines the differences between content of “Latvijas Pasts” created by the organization and users, meanwhile clarifies the audience's view about “Latvijas Pasts” online communication. The theoretical part consists of the development of social media, organizational communication in social media and the formation of the image of organization. Methodological section of thesis includes the characteristics of research: qualitative and quantitative content analysis, a semi-structured interview and survey. During the research the differences between the organization’s messages and user messages in social media were found from the distinct perspectives of both parties.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34303
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV