Show simple item record

dc.contributor.advisorGulbe, Māra
dc.contributor.authorWillutzky, Stefan
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-09-08T01:01:27Z
dc.date.available2016-09-08T01:01:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other56063
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34350
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumus
dc.description.abstractMūsdienās piegādes ķēžu vadība saskaras ar daudziem izaicinājumiem. Tirgus konkurences palielināšanās, jaunās pamattehnoloģijas un mainīgās tirgus struktūras enerģijas tirgū, tostarp pašreizējais enerģijas pārvades process rada pastāvīgu nepieciešamību pēc jaunā un inovācijām attiecībā uz piegādes ķēžu vadības pieejām elektroenerģijas ražošanas nozarē. Šī pētījuma mērķis ir inovāciju vadības ietekmes faktoru izpēte starporganizāciju piegādes ķēdēs. Izmantoti gan kvalitatīvie, gan kvantitatīvie pētījumi. Rezultāti liecina, ka inovāciju iz mantošanu starporganizāciju piegādes ķēdēs nosaka organizāciju iezīmes, vides raksturlielumi, tehnoloģiskā atbilstība un produktu konteksts. Piegādes ķēžu gatavība ir skaidri noteikta kā inovāciju ieviešanas induktīvais mainīgais. Atzinumi atklāj arī būtis ku pozitīvu saistību starp inovāciju ieviešanu starporganizāciju piegādes ķēdēs un piegādes ķēžu veiktspēju. Līdz ar to var secināt, ka jauns inovāciju vadības ietekmes faktoru nostādne piegādes ķēdēs varētu palīdzēt uzņēmumu vadītājiem lēmumu pieņemšanas procesā attiecībā uz inovāciju projektiem un tālāko piegādes ķēžu integrāciju. Atslēgas vārdi: piegādes ķēde, piegādes ķēžu vadība, inovācijas, lietiskais internets, autoidentifikācijas tehnoloģija.
dc.description.abstractToday’s supply chain management faces many challenges. I ncreasing market competition, new enabling technologies and changing market structure s in the energy market , including the on go ing energy transition , create an immanent need for the new and innovation s regarding supply chain management approaches in the power generation industry. The aim of this research is the examination of managerial impact factors of innovation in inter - organizational supply chains. Both qualitative and quantitative research has be en applied. Results show that adoption of innovation in inter - organi zational supply chain s is determined by organizational characteristics, environment characteristics, technological fit and product context. Supply chain readiness is clearly determined as an inductive variable for the adoption of innovation . Findings also reveal a significant positive relationship between the adoption of innovation in inter - organizational supply chain s and supply chain performance. Thus, it can be concluded that the novel c onstruct of managerial impact factors for supply ch ain innovation might assist business managers within their decision - making process regarding innovation projects and further supply chain integration . Keywords: supply chain, supply chain management, inno vation, Internet of Things, Auto - ID technology
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne [angļu val.]
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
dc.titleInovāciju vadības ietekmes rādītāji starporganizāciju piegādes ķēdēs
dc.title.alternativeManagerial impact factors of innovation in interorganisational supply chains
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record