• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • A4 – LU konferenču materiāli / Conference papers of the UL
  • LU ikgadējā zinātniskā konference / Scientific Conference of the University of Latvia
  • 1 B -- Konferenču tēžu krājumi (LU) / Conference abstracts
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • A4 – LU konferenču materiāli / Conference papers of the UL
  • LU ikgadējā zinātniskā konference / Scientific Conference of the University of Latvia
  • 1 B -- Konferenču tēžu krājumi (LU) / Conference abstracts
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sekcijas “Mārketings un loģistika” Ekonomikas un vadības fakultātē (1. februāris, 2016) referātu tēzes

Thumbnail
Открыть
LU_74_konference_Marketings_logistika.pdf (311.6Kb)
Автор
Latvijas Universitāte. 74. zinātniskā konference
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34394
Collections
  • 1 B -- Konferenču tēžu krājumi (LU) / Conference abstracts [180]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Digitālā mārketinga pielietošana bērnu zīmējumu kolāžu biznesa attīstībā. 

    Vāvere, Austra (Latvijas Universitāte, 2022)
    Digitālā mārketinga pielietošana bērnu zīmējumu kolāžu biznesa attīstībā. Darba autore Austra Vāvere. Darba vadītāja Dr.ekon. profesore Biruta Sloka. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz digitālās vides un digitālā ...
  • Ūdeņraža enerģētikas mārketinga nepieciešamības attīstīšana Latvijā 

    Dimants, Justs (Latvijas Universitāte, 2013)
    Promocijas darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta. Pirmajā nodaļā pamatota atjaunojamo enerģiju un ūdeņraža aktualitāte enerģētikā, ūdeņraža enerģētikas ...
  • Latvijas uzņēmumu mārketinga aktivitātes interneta vidē. 

    Zujevs, Armands (Latvijas Universitāte, 2015)
    Bakalaura darba tēma ir „Latvijas uzņēmumu mārketinga aktivitātes interneta vidē.” Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par interneta mārketingu, kā arī uz interneta lietotāju aptaujas rezultātiem ...

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV