Bankas attīstības iespējas ārvalstīs
Autor
Vabule, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Izpētot ārvalstu tirgu, svarīga nozīme ir konkrētas un finanšu sektoram atbilstošas mārketinga vides analīzes izveidei, kas dotu priekšstatu par ārvalstu tirgus prasībām, problēmām un specifikācijām. Darba mērķis ir analizēt starptautisko mārketinga vidi un tās ietekmi uz bankas attīstību Krievijas vai Lielbritānijas tirgos, kā arī izstrādāt priekšlikumus par darbībām, kuras nepieciešams veikt, lai banka veiksmīgi spētu attīstīt savu darbību ārvalstīs. Galvenie uzdevumi ir akadēmiskās teorijas apskate, citu valstu mārketinga vides analīze, kā arī aspekti, ar kuriem bankai var nākties saskarties, izvēloties attīstīt darbību Krievijā vai Lielbritānijā. Darbā izmantotā pētīšanas metode ir ekspertu intervijas, lai uzzinātu banku pieredzi ieejot Krievijas un Lielbritānijas tirgos, kā arī to vēlmes un iespējas. While identifying a foreign market, it is crucial for a specific and proper marketing environment analysis for the finance sector, which can give an insight about a foreign market’s demands, problems and specifications. The aim is to analyze international marketing environment and it’s impact on a bank’s development in Russian and Great Britain’s markets, as well as develop proposals about the actions that are necessary to do for a bank to successfully develop their functioning abroad. The main tasks are academic theory examination, foreign country marketing environment analysis, as well as aspects a bank might face if it chooses to enter Russian or Great Britain’s markets. Research method used in the thesis are interviews with experts in the banking field, to determine their own experience while entering Russian and Great Britain’s markets as well as their desires and opportunities.