Biedrības "Vingrošanas olimpiskais centrs" integrētās mārketinga komunikācijas izmantošana pakalpojumu virzīšanai tirgū.
Автор
Vihrovs, Igors
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Integrētā mārketinga komunikācija ir moderns veids, kā ar ierobežotiem resursiem panākt maksimālu rezultātu no uzņēmuma mārketinga darbības, efektīvi plānojot mārketinga budžetu un izvēloties pārdomātu mārketinga līdzekļu kombināciju, kuru vienlaicīga izmantošana nodrošina sinerģijas efektu. Biedrība «Vingrošanas Olimpiskais centrs» ir salīdzinoši neliels uzņēmums, kas darbojas sīvas konkurences apstākļos un kuram, ņemot vērā ierobežotus līdzekļus, ko uzņēmums var atļauties atvēlēt mārketinga darbībai, mārketinga darbības optimizācija integrētās mārketinga komunikācijas sistēmas ieviešanas rezultātā ir sevišķi aktuāla. Darba rezultāts ir izstrādāta biedrība «Vingrošanas Olimpiskais centrs» integrētā mārketinga komunikācijas sistēma, tai skaitā izveidots un pamatots mārketinga budžets tās īstenošanai. Integrated marketing communication is a modern way to achieve maximum results from company’s marketing activities with limited resources through effective management of marketing budget and choosing a smart combination of marketing tools, simultaneous use of which provide synergy effect. Union «Vingrošanas Olimpiskais klubs» is a relatively small company that operates in intensive competition and for which, taking into account that the company can afford to allocate marketing activity limited resources, marketing activity optimization as the result of integrated marketing communication system implementation is particularly acute.communication tools and to draft the marketing budget. The result of the thesis is developed is union «Vingrošanas Olimpiskais klubs» integrated marketing communication system, including grounded marketing budget for its implementation.