Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorVihrovs, Igors
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-11-26T02:01:09Z
dc.date.available2016-11-26T02:01:09Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other56243
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34492
dc.description.abstractIntegrētā mārketinga komunikācija ir moderns veids, kā ar ierobežotiem resursiem panākt maksimālu rezultātu no uzņēmuma mārketinga darbības, efektīvi plānojot mārketinga budžetu un izvēloties pārdomātu mārketinga līdzekļu kombināciju, kuru vienlaicīga izmantošana nodrošina sinerģijas efektu. Biedrība «Vingrošanas Olimpiskais centrs» ir salīdzinoši neliels uzņēmums, kas darbojas sīvas konkurences apstākļos un kuram, ņemot vērā ierobežotus līdzekļus, ko uzņēmums var atļauties atvēlēt mārketinga darbībai, mārketinga darbības optimizācija integrētās mārketinga komunikācijas sistēmas ieviešanas rezultātā ir sevišķi aktuāla. Darba rezultāts ir izstrādāta biedrība «Vingrošanas Olimpiskais centrs» integrētā mārketinga komunikācijas sistēma, tai skaitā izveidots un pamatots mārketinga budžets tās īstenošanai.
dc.description.abstractIntegrated marketing communication is a modern way to achieve maximum results from company’s marketing activities with limited resources through effective management of marketing budget and choosing a smart combination of marketing tools, simultaneous use of which provide synergy effect. Union «Vingrošanas Olimpiskais klubs» is a relatively small company that operates in intensive competition and for which, taking into account that the company can afford to allocate marketing activity limited resources, marketing activity optimization as the result of integrated marketing communication system implementation is particularly acute.communication tools and to draft the marketing budget. The result of the thesis is developed is union «Vingrošanas Olimpiskais klubs» integrated marketing communication system, including grounded marketing budget for its implementation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectintegrated marketing
dc.subjectcommunication
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectlīdzekļi
dc.subjecttirgus
dc.titleBiedrības "Vingrošanas olimpiskais centrs" integrētās mārketinga komunikācijas izmantošana pakalpojumu virzīšanai tirgū.
dc.title.alternativeThe use of integrated marketing communications for service promotion in the partnership union "Vingrošanas olimpiskais centrs".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record