Show simple item record

dc.contributor.advisorGeske, Andrejs
dc.contributor.authorJuška, Gundega
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-12-23T02:01:17Z
dc.date.available2016-12-23T02:01:17Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other56279
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34516
dc.description.abstractDisciplīna izglītības iestādē ir pamats tās veiksmīgai darbībai un kvalitatīvas izglītības ieguvei. Skolu vidē, galvenais faktors, kas neveicina pilnvērtīgu mācību procesa apguvi, ir disciplīnas trūkums. Maģistra darba mērķis ir noskaidrot skolēnu disciplīnas trūkuma iemeslus, sniegt ieteikumus tās uzlabošanai. Teorētiskajā daļā tiek analizētas disciplīnas izmaiņas un jēdziens, skolotāju, skolēnu, skolas vadības ietekme uz disciplīnas nodrošināšanu, neattaisnotu mācību stundu kavēšanas iemesli. Empīriskajā daļā veikts pētījums, izglītības iestādē aptaujājot skolēnus, skolotājus, skolas vadību par disciplīnas neievērošanas cēloņiem, disciplīnas nodrošināšanas iespējām. Lai izglītības iestādē nodrošinātu disciplīnu, skolas personālam regulāri jāsadarbojas ar skolēnu vecākiem, jāizvirza stingri noteikumi, vienotas prasības mācību darbā.
dc.description.abstractThe main reason that does not allow to master the learning process is the lack of discipline. Discipline at a school is foundation for its successful operation and acquisition of high quality education. Master’s Thesis goal is to determine the reasons for lack of discipline among pupils and offer suggestions for improving it. The theoretical part provides the analysis of discipline changes and concept; the impact of teachers, pupils and school’s management on ensuring discipline; reasons for unjustified missing of classes. In the empirical part a survey of pupils, teachers and school’s management is analyzed to find the reasons of discipline disobedience and ways to ensure discipline. To ensure discipline at a school, its personnel must cooperate with parents of pupils, provide strict rules and requirements of the learning process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectdisciplīna
dc.subjectuzvedības problēmas
dc.subjectneattaisnoti mācību stundu kavējumi
dc.subjectiekšējās kartības noteikumi
dc.subjectmācību vide
dc.titleDisciplīnas ievērošanas problemātika izglītības iestādēs
dc.title.alternativeProblems with obeying discipline at educational institutions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record