• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strukturētās valodas apguve saziņas veicināšanai 7-11 gadus veciem bērniem ar mācīšanās traucējumiem

Thumbnail
Открыть
299-56507-Kudina_Ieva_ik14143.pdf (3.377Mb)
Автор
Kudiņa, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījuma “Strukturētās valodas apguve saziņas veicināšanai 7-11 gadus veciem bērniem ar mācīšanās traucējumiem” mērķis ir demonstrēt, pētīt un pārbaudīt saziņas apguves metodi, kas balstītas uz matemātiskās loģikas izteiksmes līdzekļiem. Darbs pamatots ar teoriju par smadzeņu darbību, izmantojot analītisko uztveres un informācijas apstrādes mehānismu. Smadzeņu darbības principi ietverti strukturētās valodas apguves metodē – spēles izmantošanā 7-11 gadus veciem bērniem ar mērķi attīstīt saziņu, lietot ikdienā. Bērnu darbošanās laikā ar spēlēm tiek paplašināts gan valodas krājums, gan loģiskās valodas izteiksmes līdzekļu lietojums. Izveidotās spēles piemērotas bērniem ar mācīšanās traucējumiem, kuriem nepieciešama īsa, kodolīga informācija mācību mērķu sasniegšanai. Pētījuma dati liecina, ka izveidotā spēļu kopa pilnveido bērnu saziņu.
 
The aim of the research paper “Structured language learning for communication promotion for kids 7-11 years age old with learning difficulties” is to demonstrate, investigate and prove communication method, which is based on mathematical logic expressions. The research work is substantiated with theory about brain activity, using analytic perception and information processing mechanism. The brain working principles are included in structured language learning method – the use of game for children age 7-11 years old with the aim to develop the communication, to develop the communication in every day’s life. During the working process with games the kids expanded both the amount of words in language and the logical language expression use of means. Created games are suitable for kids with learning difficulties, the kids which needs short, succinct information for learning target achievement. The data of research shows that the created game scope improves the communication for kids.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34542
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV