Intīmo aksesuāru zīmolu vizuāli stilistiskie aspekti
Author
Virse, Kristīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Plotka, Aivars
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba ietvaros tiek pētīti intīmo aksesuāru zīmolu vizuāli stilistiskie aspekti. Tiek pielietotas pētījuma metodes - dizaina paraugu (220 vienības) analīze un kvalitatīvā (5 vienību) zīmolu grafiskās stilistikas analīze. Apkopojot iegūtos rezultātus, tiek iezīmēta kopīgā intīmpreču un aksesuāru zīmolu stilistika – melnās, baltās, sarkanās un rozā krāsas pielietojums logo, grafikā maz izmanto dekoratīvas elementus, netiek pielietoti specifiski simboli, fotogrāfijās uzsvars tiek likts uz aksesuāriem, atstājot modeļus otrajā plānā. Par pamatu ņemot pētījumā iegūtos secinājumus, tiek izstrādāta vizuālā identitāte intīmo aksesuāru zīmolam – diplomdarba autores uzņēmumam. Radošā darba rezultātā tiek izstrādāta uzņēmuma stila grāmata un neliela aksesuāru prototipu kolekcija. Bachelor’s thesis research work includes analysing visually stylistic aspects of intimite accessory brands. To achieve and declare these aspects, there are two research methods applied – design sample analysing and specific characteristic quality analysis. Gathering all results there are common specifics in intimate toys and accessory visual identitys – black, white color useakcenti with red and pink accents, lack of decorative elements and symbolics in graphics, in photography - emphasis on accesories more than on models apearance. On the basis of research and certain characteristics, the creative work consists of visual identiy for a personal intimate accesory brand for an author. Creative project results are visual guideline for a leather manufacturer and a small prototype collection of accesories.