Show simple item record

dc.contributor.advisorKarlsone, Inguna
dc.contributor.authorŠulce, Gerda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-01-28T02:01:43Z
dc.date.available2017-01-28T02:01:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56659
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34572
dc.description.abstractDiplomdarbā „Konceptveikals džentlmenim”, analizējot pieejamo literatūru, tiek apskatīts un pētīts jēdziena “džentlmenis” izcelsme un tā būtības vēsturiskā attīstība līdz mūsdienām; džentelmeņa tēla raksturīgās iezīmes sabiedriskās telpas kontekstā mūsdienās, kā arī konceptveikala būtība un izveides principi. Empīriskajā daļā tiek pētīti džentlmeņu dzīves veidam raksturīgo sabiedrisko telpu interjeri Rīgā, Londonā un Romā. Radošajā daļā tiek izstrādāts interjera dizaina projekts džentlmeņa konceptveikalam. Darbs sastāv no trīs nodaļām: pirmajā nodaļā aplūkots jēdziens džentlmenis, tam raksturīgās iezīmes un ieskats vēsturē, otrajā nodaļā tiek pētīta konceptveikalu jēdziena skaidrojums, rašanās vēsture, raksturīgās iezīmes, trešajā nodaļā tiek analizēti seši džentlmeņiem raksturīgi interjeri, balstoties uz teorētiskās daļas secinājumiem.
dc.description.abstractThis graduation paper is titled ”Gentlemen’s concept store” and it explores the origin of the term gentleman, its historic development up until the modern times, as well as the characteristics of a gentleman in the context of modern public spaces. Additionally, the term concept store is explored along with the principles of establishing one. The empirical part is an exploration of public interiors that are characteristic to gentlemen in Riga, London and Rome. The creative part consists of an interior design project for a gentleman’s concept store. The graduation paper consists of three parts: the first chapter is devoted to exploring the concept of the gentleman, its origins, characteristics and trademarks; the second chapter deals with the development and characteristics of the term concept store; the third chapter contains the analysis of six interiors characteristic to gentlemen as based on the findings of the theoretical part.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectkonceptveikals
dc.subjectdžentlmenis
dc.subjectkoncepcija
dc.subjectjēdziens džentlmenis
dc.subjectinterjers
dc.titleKonceptveikals džentlmenim
dc.title.alternativeGentlemen’s concept store
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record