Transporta loģistikas uzņēmuma SIA "HEAD" komunikācijas funkcijas uzlabošana
Автор
Šmite, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Žuka, Rita
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Transports ir tā tautsaimniecības nozare, bez kuras praktiski nekas nenotiek, jo visiem kaut kas ir jāpiegādā vai jāaizved no punkta A uz punktu B. Uzņēmums SIA “HEAD” darbojas tieši šajā nozarē. Uzņēmums piedāvā kompleksu risinājumu starptautiskām piegādēm. Tas ir pakalpojums Door-to-door (“no durvīm līdz durvīm”). Lai šīs piegādes notiktu ātri un kvalitatīvi un apmierināts būtu gan pats uzņēmums, gan klienti, ir ļoti svarīgi saprast to, ka jābūt izcilai komunikācijai un informācijas apmaiņai gan starp menedžeriem, kuri organizē pārvadājumu, gan pašiem kravu autovadītājiem, kuri šo pārvadājumu izpilda. Diplomdarba darba mērķis ir izstrādāt loģistikas uzņēmumā komunikācijas uzlabojumus, balstoties uz teorētisko pētījumu, intervijām un anketēšanu. Noskaidrot, kā uzņēmumā SIA “HEAD” notiek komunikācija starp menedžeriem un autovadītājiem, kādas rodas problēmas un kā tās var risināt. Problēmas būtība ir tāda, ka komunikācija starp autovadītājiem un menedžeriem ir neefektīva, aizņem daudz laika, un tās neefektivitātes dēļ cieš gan klienti, gan uzņēmums, gan darbinieki Galvenie diplomdarba uzdevumi ir pētīt, analizēt gan tēmas teorētisko aspektu, gan uzņēmuma darbību, intervēt un veikt anketēšanu, izdarīt secinājumus un piedāvāt problēmas risinājumu. Darba gaitā autors secina, ka komunikācijā starp autovadītājiem un menedžeriem ir daudzi trūkumu, kā piemēram, tā aizņem daudz laika, bieži vien rodas pārpratumi un kļūdas šīs komunikācijas rezultātā. Pēc pētījuma veikšanas darba autors piedāvā uzņēmumam SIA “HEAD” divus problēmas risinājumus – lietotni “AirDroid” un planšešu iegādi, aprēķinot izmaksas un parādot kāda būs efektivitāte. Transportation services are very important, as anything as some point has be moved from destination A to B. One of transportation services company is Head SIA. Company provides various complex transportation services. Door-to-door service. For orders to be delivered on time to great customer satisfaction, it is very important to understand key point. Company must have excellent communication and data exchange systems in place, including real time position services. So managers, staff members and drivers do not have any problems reaching each other at any time. Bachelor final project goal is placed on the thorough analysis of the communication within the company. Analysis will be based on theoretical research, conducting interviews, questionnaires. As result of analysis will be able to identify communication problems and ways to solve them. Currently there is a problem with communication, between drivers and managing staff. It is ineffective, and is very time consuming. As result clients are not getting the best services, and company is not archiving highest results. This project main goals are research, analysis of transportation theoretical aspects. Investigate how company operates. Interview key staff members. And finally draw conclusions and offer solution. The author of this project concludes, that communication between drivers and managing staff has many inefficiency problems. And as result of those problems, there are many misunderstandings and mistakes. After thorough problem analysis, author recommendations to HEAD SIA are: •Start using application AirDroid •Supply truck drivers with tablet computers Those recommendations, include estimates costs and estimates efficiency improvements