Drukāto mediju nozīme mūsdienu mārketingā
Автор
Pinčuks, Dmitrijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir “Drukāto mediju nozīme mūsdienu mārketingā”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mūsdienu tehnoloģiju ietekmi uz drukātiem medijiem, salīdzināt kā mainās mediju reklāmas tirgus, un sniegt priekšlikumus kā saglabāt drukātos medijus kā plašsaziņas līdzekli. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā, pamatoties uz literatūru, tiek aprakstīti plašsaziņu līdzekļu veidi, to vēsture un attīstības posmi, kā arī izskatīti vairāki plašsaziņas līdzekļu klasifikāciju varianti. Otrajā nodaļā ir analizēts Baltijas mediju reklāmas tirgus un to izmaiņas pēdējo 5 gadu laikā, ka arī ir uztaisīta SVID analīze drukātiem medijiem. Trešajā nodaļā tiek analizēti aptauju anketu rezultāti. Darba apjoms ir 60 lappuses, ievietoti 16 attēli, 7 tabulas un pievienoti 2 pielikumi. Izmantotās literatūras saraksts satur 31 avotus. The Bachelor paper’s theme is „Role of print media in contemporary marketing”. The main goal of the Bachelor paper is to determine how print media is being affected by the modern technology, comparison of changes in media advertising market throughout the years and to propose various solutions for keeping print media as one of the media’s outlet. The Bachelor paper consists of three chapters. The first chapter is written based on the accessible literature sources and describes forms, history and development stages of media, the author also describes several of the examined media classification options. The second chapter is the analysis of Baltic Media Advertising Market and various changes it was subjected to for the last 5 years. The third chapter is the analysis of the results obtained from the conducted survey. The Bachelor paper consists of 60 pages. It contains 16 pictures, 7 tables, 2 appendixes. The list of references consists of 31 sources.