• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Biznesa modeļa inovācijas

Thumbnail
Открыть
303-56880-Kvelde_Kristaps_VadZ040587.pdf (1.429Mb)
Автор
Kvelde, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs “Biznesa modeļa inovācijas” izstrādāts ar mērķi izanalizēt valodu pakalpojumu sniedzēja SIA “Nordtext” biznesa modeli un noteikt iespējamos biznesa modeļa inovācijas scenārijus. Darba pirmajā daļā tiek apskatīta biznesa modeļa un biznesa modeļa inovāciju jēdzienu teorētiskā bāze. Otrajā daļā autors analizē globālo valodas pakalpojumu tirgu, apskatot nozīmīgākās tendences un izaicinājumus. Trešajā daļā tiek veikta SIA “Nordtext” darbības analīze un nozares uzņēmumu aptauja par to pieredzi un attieksmi pret biznesa modeļu inovācijām. Darba rezultātā autors secina, ka SIA “Nordtext” ir vairāki paralēli biznesa modeļi, kurus ar nelielām modifikācijām iespējams pielāgot, lai pastiprinātu esošos vai radītu jaunus vērtības piedāvājumus.
 
Bachelor’s thesis “Business model innovation” centers on the business model of language services provider Nordtext and the model’s possible innovation scenarios. The first part reviews the theoretical framework for business models and business model innovation. In the second part the author analyzes the global language services market, the prevailing industry tendencies and challenges. In the third part the author performs strategic analysis of the focal company and conducts a survey among SMEs of language services. The author concludes that Nordtext is operating several parallel business models and it would require minor modifications to build on existing or create new value propositions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34662
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV