Show simple item record

dc.contributor.advisorRutka, Lūcija
dc.contributor.authorVinslova, Lauma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-02-07T02:01:25Z
dc.date.available2017-02-07T02:01:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56491
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34724
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: 4 - 5 gadus vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšana un aktivizēšana rotaļu darbībā. Darba autore: Lauma Vinslova Pētījuma mērķis: Izpētīt 4- 5 gadus vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšanu un aktivizēšanu rotaļu darbībā. Kvalifikācijas darba teorētisko pamatu veido D. Dzinteres,I. Stangaines V. Golubinas, D. Lieģenieces, A. Ļubļinskas u.c. darbi. Darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, nobeiguma, izmantoto avotu un literatūras saraksta ar 26 vienībām, 9 pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek teorētiski aplūkots 4 - 5 gadus veca bērna attīstības raksturojums. Otrā nodaļa ir teorētiskais pamatojums runas attīstības sekmēšanai. Trešajā nodaļā tiek analizēti rotaļu veidi un runas attīstības uzdevumi. Ceturtajā nodaļā tiek analizēta zinātniskā literatūra par runas veicināšanu ģimenē. Piektajā nodaļā aprakstīta 4-5 gadus vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšanas un aktivizēšanas empīriska izpēte. Pielikums ietver sevī rotaļu aprakstus, novērošanas protokolus un anketu vecākiem. Atslēgas vārdi: 4 līdz 5 gadus veci bērni, vārdu krājuma paplašināšana un aktivizēšana, vārdu krājums, vārdšķiras, rotaļu veidi.
dc.description.abstractTitle of the qualifiationj paper: Vocabulary expansion and activation of 4-5 year old children in the play action. Author: Lauma Vinslova The aim of the paper: to examine 4-5 year old children’s vocabulary expansion and activation of the play action. Theoretical background of the paper is based on D. Dzinteres,I. Stangaines V. Golubinas, D. Lieģenieces, A. Ļubļinskas and others. The paper consists of introduction, 5parts, conclusion, list of bibliography with 26 entries and 9 annexes. 4-5 year old children’s development characteristics are theoretically discussed in the first part of paper. The second part of the paper are theoretical substantiation of speech development. Types of the play and tasks of speech development are analysed in the third part of paper. Speech promotion in family are theoretically discussed in the fourth part of paper. The fifth part is described the empirical research of 4-5 year old children’s vocabulary expansion and activation. An annex consists of descriptions of the play, protocols of observation and questionnaire for parents. Key words: 4-5 year old children, vocabulary expansion and activation , vocabulary, parts of speech, types of the play.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject4 līdz 5 gadus veci bērni
dc.subjectvārdu krājuma paplašināšana un aktivizēšana
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectvārdšķiras
dc.subjectrotaļu veidi
dc.title4-5 gadus vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšana un aktivizēšana rotaļu nodarbībā
dc.title.alternativeVocabulary expansion and activation of 4-5 year old children in the play action
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record