Ģimenes un pirmsskolas sadarbība 4-5 gadus vecu bērnu audzināšanā
Автор
Piņķe-Finka, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lanka, Ērika
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darbs „Ģimenes un pirmsskolas sadarbība 4 – 5 gadus vecu bērnu audzināšanā” ir veltīts tēmai, kuras izpētēs gaitā tika izzināts audzināšanas jēdziena skaidrojums, 4 – 5 gadus vecu bērnu raksturojums, audzināšanas process pirmsskolā un ģimenē, sadarbības jēdziena skaidrojums, veiktas intervijas un vecāku anketēšana un sniegts datu pedagoģiskais vērtējums. Pirmsskolas vecuma posms ir bērna dzīves periods, kurā bērns strauji attīstās. Īpaši tas notiek tieši 4 – 5 gadu vecumā, kad iezīmējas pirmās personības un patstāvības īpašības. Pētījumā tiek izzinātas ģimenes un pirmsskolas sadarbības un audzināšanas ietekme uz bērniem un viņu attīstību. Qualification work “Cooperation of Family and Pre-school for 4-5 Years old Children's Upbringing” is dedicated to research to analyze the concept of upbringing, explore the 4-5 year-old children's development, explore upbringing process in pre-school and family, analyze the concept of co-operation, make families questionnaires and questionnaires pedagogical research Pre-school stage is period in child’s life, when child develop rapidly. Particularly, it happens when child is 4 – 5 years old, which marks the first personality and independence properties. The research explores the family and pre-school upbringing impact on children and their development.