• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A/S "AirBaltic Corporation" iekšējās komunikācijas izmantojums darbinieku sagatavošanā risku un krīzes situācijā

Thumbnail
Открыть
309-56821-Piekuse_Anita_ap13157.pdf (821.5Kb)
Автор
Piekuse, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darbā aplūkotā tēma ir par uzņēmuma A/S „AirBaltic Corporation” iekšejo komunikācijas kanālu izmantojumu, lai sagatavotu darbiniekus risku un krīzes situācijām. Sīkāk tiek pētīts iekšējo komunikācijas kanālu izmantojums no uzņēmuma vadības puses un stjuartu paradumi lietojot iekšējās komunikācijas kanālus, vairāk pievēršoties drošības aspektam. Pētījumā tiek meklētas atbildes uz izvirzīto problēmu, ka vienotais iekšējās komunikācijas kanāls – intranets – nespēj nodrošināt pilnīgu komunikāciju ar stjuartiem to dinamiskā, mainīgā un katram individuālā darba režīma un specifisko darba apstākļu dēļ.. Tāpēc tiek izvirzīts pētījuma mērķis noskaidrot ar kādiem iekšējās komunikācijas paņēmieniem tiek nodrošināta komunikācija ar stjuartiem, un kurus no kanāliem stjuarti izmanto ikdienā, kā arī kurus no kanāliem izmanto, lai iegūtu informāciju, kas saistīta ar drošību. Lai tiktu sasniegts izvirzītais pētījuma mērķis, ir izvirzīti vairāki uzdevumi, kas ietver teorētiskās bāzes izveidošanu un dažādu teorētisko materiālu apkopošanu, kā arī praktiska pētījuma veikšanu un tajā iegūto datu apstrādi un apkopošanu, tāpat arī secinājumu izteikšanu. Darbā izvēlētā metodoloģija ir raksturojama kā kvantitatīva, jo empīriskās bāzes pamatā ir aptauja. Lai kvantitatīvā pētījuma datus būtu iespējams izteikt sīkāk, papildus veiktas īsas, aci pret aci intervijas, kā arī viena, pilnīga intervija, lai uzzinātu, kāds ir uzņēmuma vadības redzējums.
 
In this research the main theme is internal communication channels in organization. The research paper has been made about A/S „AirBaltic Corporation” internal communication channels, by focusing on pre-crisis communication and safety aspects communication through internal communication channels. As well as narrowing the main theme on examinating habits, that cabin crew have when it comes use of internal communication channels. It studies the use of internal communication channels and also cabin crew and management group’s characterization about communication channels to later clarify the cabin crew habits and evaluation about the channels used to provide communication. During research, there are answers being sought to research problem, which outlines that the main internal communication channel – intranet – can not provide full communication with members of cabin crew, due to their dinamic, variable and closed working environment. That is why an aim for the research is made, to find out which of internal communication channels are used to provide communication with cabin crew, as well as finding out which of those channels cabin crew use in their daily work, focusing on which chanells are used to get information about safety aspects. To achieve the aim, there are various tasks set, that include establishment of theoretical basis and practical research, then - empirical data processing and drawing of conclusions. The metodology used in research is quantitative – a survey. To get more detailed view on research data, there are also short, eye-to-eye interviews made and one, longer and full interview made to find out organization’s management point of view.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34762
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV