• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Realitātes reprezentācijas principi Kristofera Nolana kinofilmā "Inception"

Thumbnail
Öffnen
309-56828-Potapenkova_Diana_dp13042.pdf (756.2Kb)
Autor
Potapenkova, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Freibergs, Viktors
Datum
2017
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma - Realitātes reprezentācijas principi Kristofera Nolana kinofilmā “Inception”. Darba mērķis ir izpētīt realitātes reprezentācijas paņēmienus un realitātes koncepciju K. Nolana kinofilmā “Inception”. Darba ietvaros tika analizēta kinofilma “ Pirmsākums”. Darba pirmā daļa ir teorētiskā daļa, kas iekļauj sevī informāciju par kino izteiksmes līdzekļiem, naratīva konstrukcijas principiem, laiku un telpu kinofilmās. Otrā daļa ir veltīta pētniecības metodēm – naratīvai un semiotiskai analīzei. Trešajā daļā ir veikta semiotiskā analīze, tika analizēti filmas varoņi, simboli, kas parādās filmas gaitā un naratīva filmas analīze, ar kuras palīdzību tika analizēta filmas naratīva struktūra un tas nozīmē. Darbs noslēdzas ar secinājumiem par teorētisko un empīrisko daļu.
 
Bachelor’s thesis theme - Principles of Reality Representation in Christopher Nolan's “Inception”. Goal of the thesis is to research reality representation techniques and reality concept of the C. Nolan’s “Inception”. First part of work is theoretical part, which includes information about expression methods, narrative construction principles, time and space in films. Second part is dedicated to research techniques – narrative and semiotic analysis. In third part semiotic analysis is performed, where characters and symbols, are analyzed. Narrative analysis is used to understand narrative structure of the film and its significance. Thesis is concluded with conclusions and observations regarding theoretical and empirical part.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34763
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV