Show simple item record

dc.contributor.advisorFreibergs, Viktors
dc.contributor.authorŠube, Jevgenija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-02-07T02:02:03Z
dc.date.available2017-02-07T02:02:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56840
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34774
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Mišela Gondrī filmas “Dienu putas” (l'ecume des jours) semiotiskā analīze un realitātes reprezentācija”. Bakalaura darba ietvaros autores veiktā filmas analīze sniegs izpratni par to, kāpēc tās veidošanā ir izmantoti noteikti elementi, kuri sākotnēji var tikt interpretēti, kā nekas vairāk par pārspīlētu oriģinalitāti, kas bieži vien skatītājos raisa tieši pretēju, negatīvu attieksmi pret režisoru, kurš šķietami vēlas piesaistīt skatītāju uzmanību ar pārmērīgo, savā starpā nesavienojamo un kontrastējošo vizuālo elementu daudzumu. Analizējot filmu caur semiotiskās analīzes prizmu, autore atbild uz jautājumu, vai ikviens no Mišela Gondrī šajā filmā izmantotajiem vizuālajiem elementiem ir būtisks vēstījuma nodošanā, un vai plašās auditorijas skatītājiem būtu “jālasa starp rindām”, saskatot aiz sirreālistiskajiem attēliem vairāk, kā tikai režisora savdabīgu rokrakstu un vēlmi izcelties kino industrijas vidē. Pētījuma ietvaros autore veiks arī divas fokusa grupas intervijas – vienu ar pieredzējušiem kino skatītājiem, otru ar nepieredzušiem, tādējādi iegūstot informāciju par to cik lielā mērā jāpārzina kino valoda, lai uztvertu šo Mišela Gondrī filmu. Bakalaura darbs ir strukturēts trīs pamata daļās – teorētiskajā, metodoloģiskajā un empīriskajā. Darbs satur 74. lpp., 64 literatūras avotus, 11 pielikumus.
dc.description.abstractThe title of Bachelor thesis is: “The Representation of Reality and Semiotic Analysis of Michel Gondry's movie "Mood Indigo" (“L'écume des jours”)”. Bachelor thesis requires the author to analyze movie in order to understand why does the director of movie uses specific elements, that can be understood as simply exploits of pageantry. This quite often serves the opposite purpose, that often arouses in audience negative attitude towards the director. Yet those elements are used in order to attract and maintain attention of the viewer. Using semiotic analysis, the author researches if all of the elements used in the movie are important and indispensable in the process of delivering message to the viewer, as well as if the viewer should be “reading between the lines”. Are those elements just the directors signature – the way how he builds his recognition in the saturated movie industry. To conduct the research the author will be using focus group interviews using two groups – experienced movie viewers and unexperienced movie watchers. These interviews gives information about how important is knowledge about movie language in order to understand this movie. Bachelor thesis is structured in three main parts – theoretical, methodical and empiric. Bachelor thesis consists 74 pages, 64 literature sources, 11 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsemiotika, semiotics
dc.subjectrealitāte, reality
dc.subjectreprezentācija, representation
dc.subjectkino, film
dc.titleMišela Gondrī filmas “Dienu putas” (“L'écume des jours”) semiotiskā analīze un realitātes reprezentācija
dc.title.alternativeThe Representation of Reality and Semiotic Analysis of Michel Gondry's movie "Mood Indigo" (“L'écume des jours”)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record