Sociāli pedagoģiskā darbība Valsts probācijas dienestā preventīvo funkciju īstenošanā
Автор
Vorkals, Gints
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vilks, Andrejs
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Ginta Vorkala diplomdarbam „Sociālpedagoģiskā darbība preventīvo funkciju īstenošanā Valsts probācijas dienestā”. Diplomdarba mērķis ir raksturot sociālpedagoģisko darbību Valsts probācijas dienestā preventīvo funkciju īstenošanā, izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģisko programmu preventīvā darba veicināšanai Valsts probācijas dienestā recidīva mazināšanā. Tēmas izvēli noteica viena no svarīgākajām cilvēka vēlmēm – būt drošībā, kā arī viena no jaunās paaudzes problēmām mūsdienu sabiedrībā – noziedzība. Teorētiskajā daļā ir aprakstīti sociālpegagoģiskās darbības un prevencijas jēdzieni. Raksturota sociālpedagoģiskā darbība Valsts probācijas dienestā preventīvo funkciju īstenošanā. Praktiskajā daļā aprakstītais pētījums izstrādāts Valsts probācijas dienesta Tukuma struktūrvienībā, modelējot sociālpedagoģisko programmu preventīvo darbu veicināšanai Valsts probācijas dienestā recidīva mazināšanā. Izvērtējot rezultātus, veikta programmas aprobācija un sistemātiska rezultātu analīze. The diploma pepper of Gints Vorkals: “The social pedagogical activities to preventive function implementation in the State Probation Service”. The aim of the diploma paper to characterize social pedagogical activities to preventive function implementation in the State Probation Service, to develop and to approbate social pedagogical program to preventive function implementation in the State Probation Service to reduction in relapse rate. The theme was chosen by one of the important wish of humanity – stay safe and as well as nowadays new generation problem- criminality. In the theoretical part are described social pedagogical activities and prevention concepts. Are described social pedagogical activities to preventive function implementation in the State Probation Service. In the practical part the described research was developed in the State Probation Service’s department to simulate social pedagogical program to preventive function implementation in the State Probation Service to reduction in relapse rate. Evaluating the results was made programs approbation and systematic analysis of the results.