• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pusaudžu iekšējās motivācijas un emociju regulācijas saistība ar uztverto skolotāju atbalstu

Thumbnail
Открыть
299-56717-Rolle-Kuplina_Evija_er13047.pdf (729.7Kb)
Автор
Rolle-Kupliņa, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Damberga, Ilze
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījuma mērķis ir sniegt ieskatu, kā savā starpā saistīts uztvertais skolotāju atbalsts ar iekšējo motivāciju un emociju regulāciju pusaudžiem. Pētījuma ietvaros tika izveidota izlase, tajā iekļaujot 108 pusaudžus vecumā no 13 līdz 15 gadiem, no tiem 54 meitenes un 54 zēni. Pētījumā izmantotas trīs metodes: Emociju Regulācijas aptauja (ERQ), Iekšējās motivācijas aptauja (IMI), un Skolotāju Atbalsta skala (TSS). Rezultāti liecina, ka pastāv statistiski nozīmīgas sakarības starp skolēnu tādiem iekšējās motivācijas aspektiem kā interesi, prieku un skolotāja ieinteresētību, gatavību palīdzēt un pieejamību latviešu valodas priekšmetā. Rezultāti liecina, ka pastāv statistiski nozīmīgas dzimumatšķirības vienā no emocionālās regulācijas stratēģijām (izpausmju apspiešanā), kā arī vienā no iekšējās motivācijas aspektiem (uztvertā izvēle matemātikas priekšmetā) - zēnu rādītāji abos mērījumos ir statistiski nozīmīgi augstāki. Atslēgas vārdi: emociju regulācija, iekšējā motivācija, uztvertais skolotāju atbalsts, pusaudzis
 
The aim of this study was to gain insight how perceived teacher’s support coorelates to intrinsic motivation and emotional regulation in adolescents. Within the study,108 teenagers between the ages of 13 to 15 were selected, of them participated 54 girls and 54 boys. In the study were used three methods: Emotional Regulation Questionnaire (ERQ) , Intrinsic Motivation Inventory (IMI), and the Teacher Support Scale (TSS). The results, in the research group of the Latvian language class, showed a statisticly significant relationship between such intrinsic motivation aspects as adolscent’s interest, enjoyment and a teacher’s interest, willingness to help and accessibility. The results showed statistacally significant diferences between genders in one of the emotion regulation strategies (expressive suppression), as well in one of the intrinsic motiovation aspects (perceived choice in math class) – boys scores in both calculations are statistacally significantly higher. Key words: intrinsic motivation, emotion regulation, perceived teacher’s support, adolescents
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34813
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV