Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorOdiņa, Indra
dc.contributor.authorOzoliņa, Astra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-02-12T02:01:47Z
dc.date.available2017-02-12T02:01:47Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56778
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34842
dc.description.abstractMūsdienās angļu valodas skolotāji pamatskolā Latvijā ir norūpējušies par to, kā interaktīvā veidā attīstīt skolēnu valodas prasmes: klausīšanos, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu, bet tas arī rada bažas skolotāju vidū, ka šīs interaktīvās un skolēnu iesaistošās stundas varētu kļūt tikai par izklaidējošu nodarbi. Diplomdarba mērķis bija pārbaudīt vai kooperatīvās mācīšanās paņēmieni pāru darbam ir efektīvs veids kā sekmēt skolēnu mijdarbību angļu valodas stundās sākumskolā. Tika veikts atsevišķa gadījuma pētījums 4. klasē, kurā tika izmēģināti 3 Kooperatīvās mācīšanās paņēmieni, pielāgoti pāru darbam. Divu mēnešu laikā ar pētījuma grupu tika novērotas 2 stundas un novadītas 24 stundas. Kā datu vākšanas metodes tika izmantotas anketas skolēniem un skolotājiem, intervija ar praktizējošu angļu valodas skolotāju sākumskolā, stundu novērošana un skolēnu atgriezeniskā saite. Kooperatīvās mācīšanās paņēmieni pāru darbam sekmēja skolēnu mijdarbību un radīja pozitīvu mācību atmosfēru un tādejādi padarīja mācīšanu un mācīšanos iesaistošāku gan skolēniem, gan viņu skolotājai.
dc.description.abstractNowadays English teachers in primary schools in Latvia are concerned to develop students’ language skills: listening, speaking, reading, writing in an interactive way, but it also causes concern among teachers that these interactive, children led lessons might turn into only entertaining activity. The aim of the Diploma Paper was to confirm whether pair work Cooperative Learning structures were effective way to facilitate students’ interaction in English classes in primary school. A case study was carried out in Form 4 to try out 3 Cooperative Learning structures modified for pair work. 2 lessons were observed and 24 English lessons were conducted with the research group over the period of 2 months. The data were collected by questionnaires to students and teachers, interview with a practicing English teacher in a primary school, observation of lessons and students’ feedback. Pair work Cooperative Learning structures facilitated students’ interaction and created the positive atmosphere for learning and teaching and thus made teaching and learning more engaging for both the learners’ and their teacher.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectskolēnu mijdarbība
dc.subjectangļu valodas stundas
dc.subjectsākumskola
dc.subjectKooperatīvā mācīšanās
dc.subjectpāru darbs
dc.titleKooperatīvās mācīšanās paņēmieni pāru darbam skolēnu mijdarbības sekmēšanai angļu valodas stundās sākumskolā
dc.title.alternativePair Work Cooperative Learning Structures to Facilitate Primary School Students'Interaction in English Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige