Vokālā improvizācija 3. klašu skolēnu iztēles veicināšanai mūzikas stundā
Автор
Robežniece, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stramkale, Ligita
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba tēma „Vokālā improvizācija 3. klašu skolēnu iztēles veicināšanai mūzikas stundā”. Diplomdarba pētījuma mērķis ir analizēt teorētisko literatūru par iztēli un improvizāciju, empīriski noteikt vokālās improvizācijas iespējas iztēles veicināšanai mūzikas stundā. Diplomdarbs sastāv no divām nodaļām un nobeiguma. Teorētiskajā daļā tiek dots ieskats par jaunākā skolas vecumposma skolēnu iztēli un improvizāciju, raksturojumu. Pētnieciskajā daļā tika iegūti un apkopoti rezultāti. Diplomdarbs pamatojas uz Latvijas Republikas likumdošanu, MK noteikumiem un citu instanču ieteikumiem, grāmatām, periodiku. Darbā izmantoti pieejamie elektroniskie resursi. Diplomdarba apjoms 41 lappuses, 5 tabulas, 9 attēli un 7 pielikumi. Atslēgvārdi: iztēles veicināšana, vokālā improvizācija, mūzikas stunda, jaunākā skolas vecumposms Theme of diploma "The promotion of imagination through vocal improvisation in music lessons for third grade students". The aim of diploma is to analize literature of the imagination and improvisation, empirically determine vocal improvisation posibilities to improve imagination in music lessons. Diploma consists of two chapters and a final. To achieve the aim of the diploma in the theoretical part studied literature of the imagination and improvisation, newest school-olds imagination characteristics and imagination promotion techniques. The diploma paper is based on legislation of LR, regulations of the Cabinet of Ministers and the suggestions of other institutions, books and periodicals. The paper also contains electronic resources. The volume of the work is 41 pages and it includes 5 tables, 5 pictures, 7 appendixes. Keywords: imagination promotion, vocal improvisation, music lessons, newest school-olds.