Izglītības iestādes vadītāja loma izglītības iestādes attīstībā
Author
Ļuļa, Ingrīda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Blūma, Dainuvīte
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Šajā maģistra darbā tiek izpētīts jautājums - kādā veidā vadītājs - līderis ietekmē izglītības iestādes attīstību. Teorētiskajā daļā tiek apskatītas dažādas līderības teorijas, kā arī izanalizēts jautājums, vai vadītājam jābūt līderim. Pētnieciskajā daļā, izmantojot konkrētas pieaugušo izglītības iestādes gadījumu, tiek pierādīts, vai izglītības iestādes vadības līderība ietekmē pārmaiņas izglītības iestādē un, kā rezultāts, attīstību tajā. Maģistra darbā ir 63 lapaspuses, 1 pielikums. The purpose of this master's work - to examine the question - how manager - leader influences the development in the education institution. Different leadership theories are described in the theoretical part, as well as analyzed the question of whether the manager should be the leader. In the research part, through specific cases, adult education institutions, it is shown that the educational institution's management leadership changes affecting education and, as a result, the development of it. There are 63 pages, one appendix in this work.