dc.contributor.advisor | Ivanova, Ilze | |
dc.contributor.author | Kivle, Asnate | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-02-12T02:01:51Z | |
dc.date.available | 2017-02-12T02:01:51Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 56876 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34855 | |
dc.description.abstract | Maģistra darba „Skolotājs kā starpkultūru kompetences veidošanās sekmētājs Kulturoloģijas mācību stundās” aktualitāti pamato globalizācijas procesi pasaulē un pieaugošā starpkultūru vide. Autore aplūko skolotāja starpkultūru kompetences Latvijas un Eiropas izglītības kontekstā, apskata starpkultūru izglītības jēdziena definīcijas un analizē starpkultūru izpratnes Latvijā un ārpus tās. Maģistra darbs sastāv no trīs teorētiskām nodaļām ar apakšnodaļām, praktiskā pētījuma nodaļas, secinājumiem un pielikumiem. Darba izstrādē analizēti literatūras avoti par starpkultūru kompetencēm, studēti vietējie un starptautiskie dokumenti. Darba mērķis ir izpētīt kulturoloģijas skolotāju starpkultūru kompetenci, lai apzinātu, vai skolotājs ir spējīgs darboties kā starpkultūru kompetences veidošanās sekmētājs un, pamatojoties uz teorētisko un empīrisko pētījumu rezultātiem, izstrādāt rekomendācijas. Darbā tiek izmantotas pētījuma metodes: literatūras analīze, kvantitatīvas pētniecības metodes – izglītības dokumentu analīze (mācību grāmatas analīze, mācību priekšmeta standarta analīze, mācību priekšmeta programmas parauga analīze, aptauja), kvalitatīvā pētniecības metode intervija. | |
dc.description.abstract | The topicality of Master’s thesis “Teacher as a promoter of the development of the intercultural competence in the lessons of culturology” is determined by processes of globalization and formation of multicultural environment. The author views teacher intercultural competence in the context of education in Latvia and Europe, analyses definitions of „intercultural education” and „intercultural competence”. The Master’s paper consists of three theoretical chapters and a practical chapter, appendices and conclusions. During the research process are used literary and informational sources, international and local documents dedicated to intercultural competence. The aim of the Master theses is to study the teacher intercultural competence and on the bases of results of theoretical and practical investigation to prepare recommendations for successful intercultural education. Research methods used in the practical part of this work are as follows: the literary analysis and structured interview and a questionnaire. Keywords | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | Starpkultūru kompetence | |
dc.subject | Skolotāja starpkultūru kompetence, | |
dc.subject | Starpkultūru izglītība | |
dc.subject | Kulturoloģija | |
dc.subject | Starpkultūru kompetences veicināšana | |
dc.title | Skolotājs kā starpkultūru kompetences veidošanās sekmētājs kulturoloģijas mācību stundās | |
dc.title.alternative | Teacher as a promoter of the development of the intercultural competence in the lessons of culturology | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |