• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interjers kā mārketinga rīks sabiedriskās telpās

Thumbnail
Открыть
299-57582-Selegova_Ineta_is13194.pdf (13.76Mb)
Автор
Šeļegova, Ineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Karlsone, Inguna
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarbā “Interjers kā mārketinga rīks sabiedriskās telpās” tiek pētīts, kā ar dažādiem izteiksmes līdzekļiem iespējams ietekmēt indivīda emocionālo stāvokli un rīcību. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā tiek izskaidrots mārketinga jēdziens un pētīta tā saistība ar interjera dizainu. Otrajā nodaļā tiek apskatīti cilvēka telpas uztveršanas veidi caur maņām un dažādi interjera dizaina izteiksmes līdzekļi, ar kuru palīdzību var radīt nepieciešamo noskaņu, izraisīt vēlamās emocijas un ietekmēt cilvēka rīcību. Teorētiskās daļas noslēgumā tiek pētīti nosacījumi, kas jāievēro, veidojot fitnesa centru. Empīriskajā daļā tiek pētīti un analizēti sporta zāļu analogi Latvijā un pasaulē. Darbu noslēdz radošā daļa, kurā tiek izstrādāts interjera dizaina projekts sporta zālei “Sunfit”.
 
In this graduation paper: “Interior as a marketing tool in public spaces”, author explores different ways on how to influence one’s emotional state and behavior. This work consists of three chapters. The first one explains the meaning of term “marketing” and how it relates to interior design. In the second chapter, author writes about multisensory perception of environment. And at the end of theoretical part, in chapter three, author studies conditions that needs to be considered, when making interior design for fitness centers. In the empirical part there are analyzed different gyms both in Latvia and abroad. And in the creative part, author creates interior design for a fitness center “Sunfit”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35007
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV