Show simple item record

dc.contributor.advisorKarlsone, Inguna
dc.contributor.authorŠeļegova, Ineta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:07:40Z
dc.date.available2017-07-01T01:07:40Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57582
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35007
dc.description.abstractDiplomdarbā “Interjers kā mārketinga rīks sabiedriskās telpās” tiek pētīts, kā ar dažādiem izteiksmes līdzekļiem iespējams ietekmēt indivīda emocionālo stāvokli un rīcību. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā tiek izskaidrots mārketinga jēdziens un pētīta tā saistība ar interjera dizainu. Otrajā nodaļā tiek apskatīti cilvēka telpas uztveršanas veidi caur maņām un dažādi interjera dizaina izteiksmes līdzekļi, ar kuru palīdzību var radīt nepieciešamo noskaņu, izraisīt vēlamās emocijas un ietekmēt cilvēka rīcību. Teorētiskās daļas noslēgumā tiek pētīti nosacījumi, kas jāievēro, veidojot fitnesa centru. Empīriskajā daļā tiek pētīti un analizēti sporta zāļu analogi Latvijā un pasaulē. Darbu noslēdz radošā daļa, kurā tiek izstrādāts interjera dizaina projekts sporta zālei “Sunfit”.
dc.description.abstractIn this graduation paper: “Interior as a marketing tool in public spaces”, author explores different ways on how to influence one’s emotional state and behavior. This work consists of three chapters. The first one explains the meaning of term “marketing” and how it relates to interior design. In the second chapter, author writes about multisensory perception of environment. And at the end of theoretical part, in chapter three, author studies conditions that needs to be considered, when making interior design for fitness centers. In the empirical part there are analyzed different gyms both in Latvia and abroad. And in the creative part, author creates interior design for a fitness center “Sunfit”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectinterjera
dc.subjectdizains
dc.subjectmultisensors
dc.subjectmārtketings
dc.subjectsporta
dc.titleInterjers kā mārketinga rīks sabiedriskās telpās
dc.title.alternativeInterior as a marketing tool in public spaces
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record