• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola vizuālās identitātes izstrāde - kafejnīca

Thumbnail
Öffnen
299-57629-Staris_Martins_ms11124.pdf (16.10Mb)
Autor
Staris, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Dzilna, Agris
Datum
2017
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba “Zīmola vizuālās identitātes izstrāde - kafejnīca" mērķis ir izveidot kafejnīcas Q cafe vizuālo identitāti. Pētījumā tika apskatīta un apkopota teorētiskā literatūra par zīmolu, zīmola vēsturi, tā identitāti, zīmola un klienta saskarsmes punktiem, par vizuālās identitātes pamatelementiem un to izstrādes procesu. Teorētiskā materiālu bāze tika izmantota empīriskās daļas uzdevumu izpratnei un izstrādei. Empīriskajā daļā tika veikts salīdzinošais pētījums par Rīgas kafejnīcu vizuālo identitāšu vizuāli stilistiskajiem aspektiem. Pēc noteiktiem kritērijiem tika analizētas 33 kafejnīcu vizuālās identitātes. Iegūtie rezultāti tika izmantoti radošās daļas izstrādē. Radošajā daļā, balstoties uz teorētiskās un empīriskās daļas pētījumiem, tika izstrādāta kafejnīcas vizuālā identitāte.
 
The aim of the bachelor thesis "Brand Visual Identity Development - Cafe" is to design a visual identity for Q cafe. Theoretical literature about a brand, its’ history, an identity, customer contact points, basic elements of visual identity and their development process has been discussed and studied in the research. The collected theoretical material has been used to understand and develop tasks in the empirical part of the thesis. The comparative study of visually stylistic aspects of Riga cafes’ visual identities has been conducted in the empirical part. Visual identities of 33 cafes’ have been analysed. Obtained results were used in the development of creative part. Based on the theoretical and empirical research, the cafe visual identity has been developed in the creative part of the thesis. Atlēgvārdi: Kafejnīca, zīmols, identitāte, vizuālā identitāte.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35015
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV