Show simple item record

dc.contributor.advisorDzilna, Agris
dc.contributor.authorStaris, Mārtiņš
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:07:47Z
dc.date.available2017-07-01T01:07:47Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57629
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35015
dc.description.abstractDiplomdarba “Zīmola vizuālās identitātes izstrāde - kafejnīca" mērķis ir izveidot kafejnīcas Q cafe vizuālo identitāti. Pētījumā tika apskatīta un apkopota teorētiskā literatūra par zīmolu, zīmola vēsturi, tā identitāti, zīmola un klienta saskarsmes punktiem, par vizuālās identitātes pamatelementiem un to izstrādes procesu. Teorētiskā materiālu bāze tika izmantota empīriskās daļas uzdevumu izpratnei un izstrādei. Empīriskajā daļā tika veikts salīdzinošais pētījums par Rīgas kafejnīcu vizuālo identitāšu vizuāli stilistiskajiem aspektiem. Pēc noteiktiem kritērijiem tika analizētas 33 kafejnīcu vizuālās identitātes. Iegūtie rezultāti tika izmantoti radošās daļas izstrādē. Radošajā daļā, balstoties uz teorētiskās un empīriskās daļas pētījumiem, tika izstrādāta kafejnīcas vizuālā identitāte.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis "Brand Visual Identity Development - Cafe" is to design a visual identity for Q cafe. Theoretical literature about a brand, its’ history, an identity, customer contact points, basic elements of visual identity and their development process has been discussed and studied in the research. The collected theoretical material has been used to understand and develop tasks in the empirical part of the thesis. The comparative study of visually stylistic aspects of Riga cafes’ visual identities has been conducted in the empirical part. Visual identities of 33 cafes’ have been analysed. Obtained results were used in the development of creative part. Based on the theoretical and empirical research, the cafe visual identity has been developed in the creative part of the thesis. Atlēgvārdi: Kafejnīca, zīmols, identitāte, vizuālā identitāte.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectkafejnīca
dc.subjectzīmols
dc.subjectidentitāte
dc.subjectvizuālā identitāte
dc.titleZīmola vizuālās identitātes izstrāde - kafejnīca
dc.title.alternativeBrand Visual Identity Development - Cafe
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record