• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Emocionālās reakcijas iestudētu un reālu videomateriālu vērošanas laikā

Thumbnail
View/Open
299-58556-Skudra_Justine_js13111.pdf (660.3Kb)
Author
Skudra, Justīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vanags, Edmunds
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai pastāv statistiski nozīmīgas atšķirības indivīdu emocionālajās reakcijās vērojot videomateriālus, kuru konteksts ir reāls un video materiālus, kuru konteksts ir iestudēts. Pētījumā piedalījās 49 respondenti, sievietes, vecumā no 20 – 35 gadiem (M = 23,63, SD = 3,28). Pētījumam bija eksperimentāls dizains. Respondentu emocionālās reakcijas tika mērītas ar elektrodermālās aktivitātes mērierīci (e – Health Sensor Shield V2.0 for Arduino). Papildus tam tika noteikts arī respondentu pašnovērtējums par demonstrēto video valenci un intensitāti ar pētījuma autora izveidotu aptauju. Starp reālajiem un iestudētajiem video netika konstatētas statistiski nozīmīgas atšķirības, kas norāda uz to, ka abu video kontekstu iespaidā indivīdu emocionālās reakcijas ir līdzvērtīgas. Turklāt arī pētījuma dalībnieku pašnovērtējumā netika konstatētas nozīmīgas atšķirības starp abiem video kontekstiem.
 
The aim for this study was to find out if there is statistically significant difference in individuals emotional reactions while viewing videos which context are real and videos which context are staged. In this study 49 participants, women, between 20 to 35 years (M = 23,63, SD = 3,28) took part. The study had an experimental design. Participants emotional reactions were measured by electrodermal activity measuring device (e – Health Sensor Shield V2.0 for Arduino). In addition, participants self-assessment about demonstrated videos valency and intensity were examined with survey made by study author. It was found that there are no statistically significant differences between real and staged videos, which indicates that individuals emotional reactions affected by both video contexts are equivalent. Furthermore, there were no significant differences also in participants valuations between both video contexts.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35021
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV