Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorRaževa, Astrīda
dc.contributor.authorFiļipenoka, Vija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:07:50Z
dc.date.available2017-07-01T01:07:50Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58577
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35023
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Klases audzinātāja sadarbība ar 6.-9. klašu līderiem kā skolēnu sociālās adaptācijas veicinošs faktors.” Darbā risinātas aktuālas problēmas, kas saistītas ar klases audzinātāja sadarbību ar klases skolēniem līderiem sociālās atstumtības risku mazināšanai un skolēnu sociālās adaptācijas procesa veicināšanai. Darba mērķis ir noskaidrot kā klases audzinātāja sadarbība ar klases līderiem veicina skolēnu sociālās adaptācijas procesu. Teorētiski pētnieciskajā daļā autore analizē sociālās adaptācijas procesa būtību, skolēnu sociālās atstumtības iemeslus, līdera un līderības nozīmi skolēnu klases kolektīvā, kā arī klases audzinātāja un skolēna līdera sadarbības procesu atstumtības risku mazināšanā. Pētnieciskajā daļā autore veic pētījumu, lai atbildētu uz pētniecisko jautājumu: Kādai jābūt klases audzinātāja sadarbībai ar skolēniem līderiem, lai tā kļūtu par skolēnu sociālās adaptācijas veicinošu faktoru? Darba ietvaros autore izstrādāja ieteikumus klases audzinātājiem, priekšmetu skolotājiem, sociāliem pedagogiem, vecākiem sadarbībai ar skolēniem līderiem un sociāli atstumtajiem skolēniem.
dc.description.abstractThe master work's theme is “Class teacher cooperation with the 6 -9 class leaders as a student social adaptation factor.” Work addresses the current problems associated with the class teacher cooperation with student leaders to reduce the risk of social exclusion and to encourage students' social adaptation process. The aim is to find out how the class teacher in cooperation with the class leaders can encourage pupils' social adaptation process. In the theoretical part, the author of the exploratory analyses the nature of the social adaptation process, reasons of student's social exclusion, leader's and the leadership role of pupils' class collective, as well as the class teacher's and leader’s cooperation to reduce the risk of exclusion. In the practical research part the author is looking for the answer to the research question: What should be the class teacher’s cooperation with student leaders to making it the nominal value of pupils' social adaptation. The author developed recommendations for class teachers, subject teachers, social educators and parents in cooperation with students and leaders of socially excluded pupils.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsociālā adaptācija
dc.subjectsociālā atstumtība
dc.subjectlīderis
dc.subjectlīderība
dc.subjectklases audzinātājs
dc.titleKlases audzinātāja sadarbība ar 6. - 9. klašu līderiem kā skolēnu sociālās adaptācijas veicinošs faktors
dc.title.alternativeClass theacher's cooperation with the class leaders of 6th - 9th class students as social adaptation factor
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию