Eksperimenta izmantošana dabaszinību satura apguvē 4. klasē
Author
Smirnova, Angelina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Angelinas Smirnovas diplomdarba “Eksperimenta izmantošana dabaszinību satura apguvē 4. klasē” teorētiskajā daļā raksturotas dabaszinības kā mācību priekšmets sākumskolā, analizētas mācību metodes, akcentējot tiešās uztveres mācību metožu nozīmību. Raksturots konkrētā vecuma posma attīstības īpatnības pētāmās problēmas aspektā. Diplomdarba empīriskajā daļā analizēts eksperimentu piedāvājums mācību līdzekļos un izstrādāts piedāvājums eksperimentiem dabaszinībās 4. klasei. Autore veikusi piedāvāto eksperimentu aprobāciju un tajā iegūto rezultātu analīzi. Angelinas Smirnova diploma work "The experimental use of natural science content of learning 4th class" theoretical part describes natural science as a subject in primary school, analysed teaching methods, accentuating the direct perception of the importance of teaching methods. Describes a particular age phase of the development peculiarities of the research problem aspect. Diploma practical part analyses the experiment offer teaching materials and crafted offer experiments in natural science 4th class. The author has taken the proposed experiments and approbation of the results obtained in the analysis.