Показать сокращенную информацию
Vidusskolēnu labizjūtas nodrošināšana svešvalodu stundās
dc.contributor.advisor | Miķelsone, Ilze | |
dc.contributor.author | Lauze, Liene | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-07-01T01:08:05Z | |
dc.date.available | 2017-07-01T01:08:05Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 59814 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35073 | |
dc.description.abstract | Izglītības kvalitātes viens no svarīgākajiem aspektiem ir mācību iestādē apgūtās zināšanas. Cenšoties panākt augstākus akadēmiskos sasniegumus bieži vien tiek piemirsts par skolēnu labizjūtu atrodoties mācību iestādē. Savukārt skolēna labizjūta ir viens no stūrakmeņiem izcilu mācību rezultātu sasniegšanā. Maģistra darba autore veica pētījumu, balstītu uz padziļinātajām intervijām ar skolēniem un svešvalodu skolotājiem, vidusskolēnu labizjūtas izzināšanai un noskaidroja kā svešvalodu skolotāji var uzlabot skolēnu labizjūtu mācību procesā Pētījumā tika secināts, ka svešvalodu stundās skolēnu labizjūtu ir iespējams paaugstināt, taču ar nosacījumu, ka svešvalodas skolotājiem pašiem piemīt augsta emocionālā inteliģence, kas ir būtisks aspekts darbā ar skolēniem un viens no galvenajiem priekšnoteikumiem skolēnu labizjūtas nodrošināšanai. | |
dc.description.abstract | One of the main aspects when it comes to quality of education lays in the knowledge acquired at school. While thriving to achieve higher academic achievements, students’ well-being at school is often forgotten. However, students’ well-being is one of the cornerstones in achieving academic excellence. The author of the master paper has done a research based on in-depth interviews with both students and foreign language teachers, in order to find out the level of students’ well-being and how teachers can improve students’ well-being during the study process. It was concluded that it is possible to increase students’ well-being in the foreign language lessons, however on the condition that teachers themselves possess high emotional intelligence which is a crucial aspect when working with students and one of the most important aspects in ensuring their well-being. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | Labizjūta | |
dc.subject | Emocionālā inteliģence | |
dc.subject | Svešvalodu stundas | |
dc.subject | skolēnu un skolotāju attiecības | |
dc.title | Vidusskolēnu labizjūtas nodrošināšana svešvalodu stundās | |
dc.title.alternative | Wellbeing of Secondary School Students in Foreign Language Lessons | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |