Show simple item record

dc.contributor.advisorAusekle, Dagmāra
dc.contributor.authorZīle, Sabīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:08:10Z
dc.date.available2017-07-01T01:08:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59947
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35087
dc.description.abstractDiplomdarba „Krāsu teoriju izmantošana Friča Bārdas dzejas interpretācijā 11. klasē” mērķis ir izstrādāt metodiskās sistēmas variantu, kas rosinātu skolēnus saskatīt Friča Bārdas dzejā pausto krāsu nozīmi viņa personības un pasaules redzējuma atklāsmē. Pētījuma problēma: Kā organizēt literatūras mācību procesu, lai palīdzētu skolēniem saskatīt to, cik būtiskas un svarīgas mākslas darbā ir nianses un detaļas, kas atklāj autora pasaules redzējumu. Uzdevumi: 1.Apkopot un analizēt temata ietveros pieejamo literatūru un citus informācijas avotus. 2.Veikt pētījumā iesaistītās skolēnu grupas izpēti. 3.Izstrādāt un aprobēt mācību materiālus pētāmā temata aspektā. 4.Analizēt un izvērtēt aprobēto mācību procesu un tā rezultātus. Diplomdarba autore secina, ka krāsu teoriju izmantošana mācību procesā ieinteresē skolēnus dzejas interpretācijā.
dc.description.abstractGraduation work`s “Colour Theories to Interpret Fricis Bārda’s Poetry in Form 11” goal is to develop a version of a methodological system to stimulate students to distinguish the revealing of Fricis Bārda personality and vision through the meaning of colour used in his poetry. Problem: How to organise literature studies to help students distinguish the importance of components and nuances that reveals author`s vision. Tasks: 1.Summary and analysis of the available literature and other sources within the subject. 2.Study of the research group. 3.Development and approbation of the learning materials. 4.Analysis and evaluation of the approbed learning process and it`s results. The author of the graduation work concludes that the use of colour theories in the learning process of interpretation of poetry rouses students’ interest.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectkrāsu teorijas
dc.subjectdzejas interpretācija
dc.subjectFricis Bārda
dc.subjectmācību satura integrācija
dc.titleKrāsu teoriju izmantošana Friča Bārdas dzejas interpretācijā 11. klasē
dc.title.alternativeColour Theories to Interpret Fricis Bārda’s Poetry in Form 11
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record