• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Metakognitīvās stratēģijas ķīmijas apguvē pamatskolā

Thumbnail
Открыть
300-58438-Smilga_Agnese_as13198.pdf (3.621Mb)
Автор
Smilga, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Metakognitīvās stratēģijas ķīmijas apguvē pamatskolā. Smilga. A., zinātniskais vadītājs Doc., Dr. chem. Logins J. Bakalaura darbs, 52 lpp., 41 literatūras avots, 18 pielikumi, 13 attēli, 7 tabulas. Latviešu valodā. Darba mērķis bija noskaidrot paņēmienus, kas veicina metakognitīvo prasmju pilnveidi ķīmijā pamatskolā. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika veikta literatūras analīze, izstrādāti un aprobēti mācību stundu plāni 9. klases ķīmijas tematā "Ogļūdeņraži un to izmantošana", kuros iekļauti paņēmieni metakognitīvo prasmju pilnveidei (metakognitīvā izjautāšana, pašnovērtējuma veikšana). Pētījuma rezultāti liecina, ka metakognitīvā izjautāšana pilnveido skolēnu prasmi apzināties savu mācīšanos. Pilnvērtīgai metakognitīvo prasmju pilnveidei ir nepieciešama mācību procesa diferenciācija.
 
Learning chemistry in elementary school using metacognitive strategies. Smilga. A., supervisor Doc., Dr. chem. Logins J. Bachelor's thesis, 52 pages, 41 sources of references, 18 appendixes, 13 figures, 7 tables. In Latvian. The aim was to find out ways that promote metacognitive skills development in elementary school chemistry. To achieve the goal, literature analysis was carried out, lesson plans for 9th grade chemistry topic "Hydrocarbons and their use" were developed and tested. Lesson plans included techniques for the improvement of metacognitive skills (metacognitive questioning, self-assessment). The study results suggest that metacognitive questioning improve pupils' ability to understand their learning. For the improvement of the full metacognitive skills learning process differentiation is necessary.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35102
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV