Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānis
dc.contributor.authorLevicka, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:08:36Z
dc.date.available2017-07-01T01:08:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other59945
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35152
dc.description.abstractBakalaura darbs satur piecas nodaļas, kurās ir gan teorētiskais materiāls, gan didaktiskās spēles, kas varētu būt noderīgas matemātikas skolotājiem. Tiek pētīta spēle kā mācību metode 8., 9. un 11. klasē, kā arī ir analizētas dažas spēles, kuras var izmantot jebkurā vecuma grupā un jebkurā priekšmetā. Izstrādātās didaktiskās spēles, kuras var lietot matemātikas stundās sadarbības prasmju attīstīšanai un mācību satura apgūšanai.
dc.description.abstractThis work consists of 5 parts in which both theoretical and practical material is studied. Both parts may be useful for school math teachers. Playing educational games during the lessons is considered as teaching method for 8th, 9th and 11th grades students. Some game types are analyzed for using in any age group regardless the studying subjects. Some didactic games for improving student’s communication skills and better understanding of teaching material were developed in this work as well.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectspēle
dc.subjectmetode
dc.subjectmatemātikas
dc.subjectteaching
dc.titleMācību spēles izmantošana skolēnu sadarbības prasmju attīstīšanā
dc.title.alternativeUsing educational games to improve student's communicative ability
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record