Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānis
dc.contributor.authorRumaka, Sintija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:08:36Z
dc.date.available2017-07-01T01:08:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other60055
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35153
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Mācību metožu izvēle matemātikā 10. klasei, balstoties H. Gārdnera daudzveidīgo inteliģenču teorijā”. Teorētiskajā daļā apkopotas mācību metodes atbilstoši 7 inteliģencēm, bet pētnieciskajā daļā tās ir iekļautas mācību procesā ar mērķi pārbaudīt to labvēlīgo ietekmi uz mācību sasniegumu uzlabošanos. Darbs sastāv no 3 nodaļām – teorētiskā apskata, metodoloģijas un pētījuma daļas. Tajā iekļautas 9 tabulas, 12 attēli, 17 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe theme of Bachelor’s Thesis - „Choice of teaching methods in mathematics for 10 class based on H. Gardner multiple intelligence theory”. The theoretical part of paper reviews teaching methods accordingly to 7 intelligences. In research part of the paper, they are embraced into the learning process with an objective to examine their beneficial effects on learning performance improvement. The paper consists of three sections – theoretical overview, methodology and research. It contains 9 tables, 12 images, 17 literary sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectMācību metodes
dc.subjectDaudzveidīgo inteliģenču teorija
dc.subject10. klases matemātika
dc.subjectTeaching methods
dc.subjectMultiple intelligence theory
dc.titleMācību metožu izvēle matemātikā 10. klasei, balstoties H.Gārdnera daudzveidīgo inteliģenču teorijā
dc.title.alternativeChoice of teaching methods in mathematics for 10 class based on H.Gardner multiple intelligence theory
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record