Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorRozenfelde, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:09:35Z
dc.date.available2017-07-01T01:09:35Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57355
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35307
dc.description.abstractBakalaura darba “AS “Tērvetes AL” mārketinga komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikāciju, kā arī uz patērētāju aptaujas datu rezultātiem, izpētīt un analizēt mārketinga komunikācijas veidu pielietojamību uzņēmumā AS Tērvetes AL un sniegt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Darba teorētiskais pamatojums balstīts uz literatūru par mārketingu, marketinga komunikācijas būtību un veidiem, pētījuma daļa uz patērētāju aptauju. Darba izpētes procesā tika secināts, ka uzņēmums AS Tērvetes AL gadiem ir ieguvis patērētāju uzmanību ar alus produkciju, kas atvieglo uzņēmuma mārketinga komunikāciju, jo spēj ar augsto produkcijas kvalitāti saglabāt un iegūt jaunus klientus. AS Tērvetes AL vajadzētu uzlabojot mārketinga komunikāciju stratēģija, īpaši pievēršot uzmanību sociālajiem tīkliem, kas iespējams spētu piesaistīt jaunus klientus un atgādinātu esošajiem klientiem par uzņēmuma produkciju. Darba apjoms ir 72 lapaspuses, tajā ir 21 attēli, 6 tabulas un 7 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, patērētāji, efektivitāte, reklāma, pārdošanas veicināšana, tiešais mārketings, personiskā apkalpošana, sociālie tīkli, AS Tērvetes AL.
dc.description.abstractThe goal of the bachelor, “AS “Tērvetes AL” marketing communication analysis and improvement opportunities” based on theoretical knowledge about marketing communication and on consumers survey results, examine and research usefulness of various marketing communication types for enterprise AS Tērvetes AL and to give proposals for its improvement. The theoretical base for the paper is literature about marketing, marketing communication meaning, and its types; examine part is based on consumers survey. During examination process following conclusions were made, enterprise AS Tērvetes Al over the years has gain customers attention with its beer assortment, what serves as a good help for marketing communication. With the help of high-quality, the enterprise can reach and hold new customers, as well to remind current customers about the products. Work volume is 72 pages, 22 illustrations, 6 tables and 7 annexes. Keywords: marketing communication, consumers, efficiency, advertisement, sales improvement, direct marketing, personal service, social media, AS Tērvetes AL.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectpārdošanas veicināšana
dc.subjecttiešais mārketings
dc.subjectreklāma
dc.subjectsociālie tīkli
dc.titleAS "Tērvetes AL" mārketinga komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas.
dc.title.alternativeAS "Tervetes AL" marketing communication analysis and improvement opportunities.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record