Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Daiga
dc.contributor.authorJansons, Toms
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:09:37Z
dc.date.available2017-07-01T01:09:37Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57407
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35313
dc.description.abstractMaģistra darba „Latvijas komercbanku administratīvo izdevumu samazināšanas iespējas filiāļu tīklā” mērķis ir veicināt efektīvu administratīvo izmaksu pārvaldīšanu Latvijas komercbanku filiāļu tīklā atbilstoši esošai tirgus situācijai. Maģistra darbs ietver situācijas analīzi Latvijas komerbanku filiāļu tīklā un pētījumu par problēmām Latvijas komerbanku klientu apkalpošanas centros, īpašu uzmanību pievēršot patērētāju paradumu analīzei bankas pakalpojumu izmantošanā. Pētījuma procesa ietvaros tiek identificēta problēma: augstas skaidras naudas administrēšanas izmaksas. Problēmas risināšanai darba autors izstrādā projektu, kura ietvaros 11 klientu apkalpošanas centri tiek pārveidoti par konsultāciju centriem, izslēdzot skaidras naudas darījumus filiāļu tīklā un izstrādājot inovatīvu pakalpojumu skaidras naudas izņemšanai no bankomātiem. Darba apjoms ir 80 lappuse, 11 tabulas un 23 attēli, darbam pievienoti 49 pielikumi.
dc.description.abstractThe aim of the Master's thesis “Latvian commercial banks expenses reductions options in branches network” is to promote effective management of the administrative costs in the Latvian commercial branch network accordance with the current market situation. Master's work includes analysis of the situation in Latvian commercial banks branch network and of problem study in the Latvian commercial banks customer service centers, paying particular attention to the analysis of consumer behavior and the use of banking services. The following problem was identified based on the research: high costs of cash administration. In order to solve the problem the author developed a project, in which 11 customer service centers ar transformed into counsulting centers, excluding cash transactions in the branch network, developing innovative service for cash withdrawals in ATM.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectadministratīvās izmaksas
dc.subjectbanka
dc.subjectfiliāļu tīkls
dc.subjectfinanšu pakalpojumi
dc.subjectskaidra nauda
dc.titleLatvijas komercbanku administratīvo izdevumu samazināšanas iespējas filiāļu tīklā
dc.title.alternativeLatvian commercial banks expenses reductions options in branches network
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record